• schulia1

BIM 10/8, låt oss följas åt

Hej på er ??

Vore kul om vi är fler med BIM runt samma datum som kan föjas åt ????

30 år Skövde-tjej och är inne på andra försöket mot ett syskon. Har använt mig av ägglossningstickor där jag fick tydliga utslag nu senast.

Skriv gärna er ålder, vilket försök ni är inne på, om ni väntar första barnet eller syskon och gärna vart ni bor.

• Svar på tråden BIM 10/8, låt oss följas åt
  • Trean2021

Detta var mitt test imorse, inte ett testa tidigt men jag tycker att det borde visa något vid detta laget om det skulle vara en graviditet. Misstänker mer att det var något fel på clearblue testerna!

• odlarmamman
    Trean2021 skrev 2020-08-06 08:25:48 följande:

Detta var mitt test imorse, inte ett testa tidigt men jag tycker att det borde visa något vid detta laget om det skulle vara en graviditet. Misstänker mer att det var något fel på clearblue testerna!

Håller tummarna ändå att det bara är för tidigt <3 kanske ägget fäste senare. Jag fick inte heller nåt utslag på vanliga tester igår. Men idag.

Blir det inte nåt för sig denna månad så håller jag tummar och tår för nästa <3
  • odlarmamman

Långt kvar att gå men känns ändå som en fin födelsedagspresent. Nu hoppas jag att det ska gå vägen med <3
  • Eveelina89
    odlarmamman skrev 2020-08-06 11:07:01 följande:

Långt kvar att gå men känns ändå som en fin födelsedagspresent. Nu hoppas jag att det ska gå vägen med <3

Jaaa! Grattis!! Vågar inte ta ett digitalt test ???? Skriv i gruppen bf april ???? Så kan vi följas åt
  • odlarmamman
    Eveelina89 skrev 2020-08-06 12:11:36 följande:

Jaaa! Grattis!! Vågar inte ta ett digitalt test ???? Skriv i gruppen bf april ???? Så kan vi följas åt

Jag tog ju ett igår med som blev negativt. Men idag när jag tog ett nytt tidigt som blev lite tydligare så tog jag ett vanligt test. När det med gav utslag så ville jag verkligen få svart på vitt med ett digitalt =) så då vågade jag prova.

Ja absolut ska kika in där <3
  • Madame98

Grattiiis, så himla kul! <3
  • NiMi12

Grattis!! Så roligt med ett plus :)
  • Maramba

Åh vad roligt! Stort grattis!!
  • Maramba

Jag borde ju så klart inte tagit nåt mer test efter de negativa igår. Men kunde inte hålla mig. Tycker ni att detta ser helt negativt ut? Det är alltså samma test i olika ljus/vinklar.

Svar på tråden BIM 10/8, låt oss följas åt