Trean2021 skrev 2020-08-06 06:04:03 följande:
Eftersom det visar positivt på ?vanligt? prov skulle jag nog våga mig på ett digitalt på morgonen! Varför inte ta liten extra chans just när det är din födelsedag också! Stort grattis till dig, hoppas digitala visar så du kan dela den fina nyheten med din man :)
Tack så mycket <3
Jag har sparat urinen och hoppas det ska bli utslag på digitalt med.
Han råkade dock se mina tester igår =P
Jag hade gömt under ett par tights bakom min dator på mitt skrivbord för att inte låta för mycket där vid fyra snåret och lägga undan i nåt skåp eller så. Så fick han för sig att han skulle vika in mina tights i garderoben där vid 7 på morgonen så det skulle se lite finare ut. Så jag fick lov att visa honom ändå. Att jag såg nåt men att jag ville vänta, att det är väldigt tidigt och väldigt svagt men att det förhoppningsvis blir starkare <3
Han kommer absolut ha lättare att ta till sig resultatet om det visar ett "gravid" på ett digitalt test =)
Han känner sig plötsligt lite tudelad. Lite så där "hjälp kommer vi nånsin få egentid tillsammans igen?" men också glad och pirrig. Han hade fått en vision under sin springrunda igår att han springer maraton och jag står där och hejar med tre barn och han vinkar och känner sig stolt och får kraft av familjen. Han har också pratat väldigt mycket om olika barnnamn hela sommaren. Så han är förväntansfull han med men lite "hjälp" tror jag han känner med nu när det börjar bli ett faktum det vi längtat efter <3