• schulia1

BIM 10/8, låt oss följas åt

Hej på er ??

Vore kul om vi är fler med BIM runt samma datum som kan föjas åt ????

30 år Skövde-tjej och är inne på andra försöket mot ett syskon. Har använt mig av ägglossningstickor där jag fick tydliga utslag nu senast.

Skriv gärna er ålder, vilket försök ni är inne på, om ni väntar första barnet eller syskon och gärna vart ni bor.

• Svar på tråden BIM 10/8, låt oss följas åt
  • Trean2021
    Maramba skrev 2020-08-06 13:48:45 följande:

Jag borde ju så klart inte tagit nåt mer test efter de negativa igår. Men kunde inte hålla mig. Tycker ni att detta ser helt negativt ut? Det är alltså samma test i olika ljus/vinklar.

Jag tycker inte det ser negativt ut utan skymtar ett litet streck!
  • Hemligperson2020

Testade mig nyss med CB tidigt (digitalt) och det var negativt. Suck! Så besviken. Börjar tappa hoppet om att få en liten bebis :(

• NiMi12

Äl +11 och negativt test.

Kände det på mig och är ok med det. Hänger kvar ändå och inväntar mensen som bör komma på måndag.

• Trean2021

Negativt test här med och är helt ärligt helt förstörd. Att först få ett svagt positivt och sen är det bara borta gör att allt känns sjukt hopplöst.

• odlarmamman
    Trean2021 skrev 2020-08-07 07:13:37 följande:

Negativt test här med och är helt ärligt helt förstörd. Att först få ett svagt positivt och sen är det bara borta gör att allt känns sjukt hopplöst.

Åh nej =( <3
  • Maramba

Ja det är fan ren tortyr att först få svaga positiva som sen blir negativa. Jag är inte heller gravid. Men man får lov att rasa och gråta ut så man kan ladda om igen längre fram.

Nästa månad är det nog vår tur <3

Kör ni någon metod för att öka chanserna? Tar ngt tillskott eller så?
  • NiMi12

Att först få svagt positivt och sen inte mer är så orättvist. Beklagar verkligen :(
  • Trean2021
    Maramba skrev 2020-08-07 08:21:45 följande:

Ja det är fan ren tortyr att först få svaga positiva som sen blir negativa. Jag är inte heller gravid. Men man får lov att rasa och gråta ut så man kan ladda om igen längre fram.

Nästa månad är det nog vår tur <3

Kör ni någon metod för att öka chanserna? Tar ngt tillskott eller så?

Ja är så sjukt jävla ledsen nu, hade planerat hur jag skulle överraska mannen och allt och nu fick jag bara visa upp ett negativt test, vet inte ens om jag orkar försöka en månad till :(

Fan vad tråkigt att du inte heller är gravid! :( hoppas att det blir din tur nästa månad!

Vi provade SMEP metoden denna månad och så försöker jag ha koll på tappen. Gör vi ett till försök ska jag nog köpa hem ältester. Vad kör ni för metoder?
  • Trean2021
    NiMi12 skrev 2020-08-07 08:26:28 följande:

Att först få svagt positivt och sen inte mer är så orättvist. Beklagar verkligen :(

Tack! Såg att du är lite innan BIM, jag hoppas att det var ett dåligt test och att din mens uteblir!
  • Trean2021
    odlarmamman skrev 2020-08-07 07:57:01 följande:

Åh nej =( <3

Jag är glad att det fungerade för en av oss i alla fall <3
Svar på tråden BIM 10/8, låt oss följas åt