Trean2021 skrev 2020-08-03 07:49:29 följande:
Åh känner igen mig så! Idag fick jag kämpa allt jag kunde för att inte ta ett test! Jag har ett testa tidigt test och ett vanligt och jag har inga möjligheter att köpa fler just nu. Men det är såååå svårt!! Jag har BIM 7/8 eller 8/8 så jag funderar om om jag testar imorgon så kanske det kan visa på det tidiga testet men om det är negativt måste jag nog spara det vanliga testet tills typ söndag. Hur ska man göra??
Jag har också den tanken att man kanske inte kan längre även om det känns osannolikt men hjärnspöken tar lätt över :(
Det är jätte lurigt! Jag kommer nog inte kunna hålla mig längre än till nästa dags morgonurin och sen varannan dag när mina nya tester kommer.
Om jag var du skulle jag nog också ha svårt att bestämma mig. Lurigt! Kanske vänta nån dag till ändå så du inte behöver vänta ända till lördag eller söndag med nytt test ifall det är negativt imorgon? Kanske vänta till onsdag eller torsdag?
Det är kämpigt med såna hjärnspöken <3 hoppas kroppen snart visar hjärnspöken att det visst går =)