odlarmamman skrev 2020-07-29 10:09:14 följande:
Hur mår ni? Känner ni er otåliga?
Just nu känner jag mig ganska till freds, lite ivrig men ändå nöjd med att allt liksom fortgår. Idag har jag pluggat det jag behöver plugga för dagen, sprungit en tur och ska snart äta frukost. Sen någorlunda sysselsatt resten av veckan. Kommer vara hyfsat sysselsatt nästa vecka med men jag kan gissa att den stora påfrestningen av väntan blir då. Så blir det kämpigt att stå emot att ta test med. Ska verkligen försöka vänta till minst mkn födelsedag som är 6/8 på äl +12. Men brukar ju vara svårt att vänta när tester ligger hemma =P helst hade jag veta vänta till äl+14 (vilket är bim+1) men tror det kommer bli svårt.
Jag känner mig så otålig, mest för att jag är osäker på när äl inträffade, kan vara på äl+6 eller äl+4. Ska försöka vänta tills den 6/8 precis som du, och då ta ett testa tidigt test för att ta höjd på eventuell skillnad på äl.. men just nu känns det som en evighet Haha! Sen är det svårt för jag är på sommarstället med familjen och just nu känns det som man går runt med världens hemlighet och ingen fattar varför jag är så disträ.. hoppas att dagarna går lite snabbare.