Aammi skrev 2020-08-09 02:16:03 följande:
Hej allihop!
Jag har försökt inte skriva här på ett tag eftersom jag blev så uppstressad av försöken. Det har gått fyra månader sen tidigt missfall och fortfarande inte lyckats pricka in äl rätt, har haft lite konstiga cykler mm. Även denna cykel har veckorna gått utan vare sig mens eller positivt gravtest. Men hur som, jag såg fertilt sekret för någon vecka sen. En dag eller två senare fick vi till det, men jag var trots allt helt säker på att jag skulle få mens närsomhelst. Sex dagar senare har jag fått ett konstigt blodig flyttning som redan hållit i sig i 48 h. Detta är absolut inte mens, bara en jämn men mycket lätt flytning som mest synts i toapappret. Inte jämn i färgen utan liksom bruna eller rosaröda fläckar i en genomskinlig flytning. Vad tror ni? Kan det vara en implantationsblödning?! När kan jag ta ett gravtest?
Vill men vågar inte börja hoppas...
Beklagar mf, jag fick också tidigt mf (i maj) och min cykel var som en klocka på 28 dagar innan, men nu senaste månaderna har den pendlat mellan 26 och 32 dagar.
Hur länge sen var det du hade mens? Tänker att det kan vara en nid blödning du fått, jag skulle vänta några dagar, kanske 4-5 och se om mens kommer, annars ta ett test. Lycka till! Skriv gärna hur det går