Ni som har sex med er partner utan sexlust...
Stönar ni och låtsas tycka om sexet ändå? Eller hur gör man?
Stönar ni och låtsas tycka om sexet ändå? Eller hur gör man?
Du ska inte känna att du måste ha sex med din partner bara för att.
Det är din kropp det handlar om och endast du som bestämmer över den.
Sex ska båda parter njuta av och utan ömsesidig njutning så kan det kvitta enligt mig.
Känner du att du måste ha sex ned din partner för annars blir denne sur eller nått?
Du ska inte känna att du måste ha sex med din partner bara för att.
Det är din kropp det handlar om och endast du som bestämmer över den.
Sex ska båda parter njuta av och utan ömsesidig njutning så kan det kvitta enligt mig.
Känner du att du måste ha sex ned din partner för annars blir denne sur eller nått?
Ibland har man mindre lust pga mycket på jobbet, få vardagspusslet att gå ihop mm. Ibland är jag mindre sugen än min flickvän & vice versa.
Vi har för övrigt underbart sex när vi kommer till. Att jag en kväll som utmattad och trött = noll sexlust. Skulle aldrig falla mig in att ha sex bara för att.
Jag är en dude, därav att jag inte kan svara på frågorna men jag personligen tycker inte att du ska behöva ha sex bara för att det är din partner.
Har du ingen sexlust så har du inte.
Du kan ju prata med honom och nu vet inte jag varför du inte har sexlust om det är psykologiskt eller inte men testa sök hjälp via vården.
Men det du ska komma ihåg är att du inte har någon skyldighet what so ever att ha sex när du inte har lust, vare sig det är med din partner eller inte.
Ibland har man mindre lust pga mycket på jobbet, få vardagspusslet att gå ihop mm. Ibland är jag mindre sugen än min flickvän & vice versa.
Vi har för övrigt underbart sex när vi kommer till. Att jag en kväll som utmattad och trött = noll sexlust. Skulle aldrig falla mig in att ha sex bara för att.
Jag brukar försöka att bli kåt, har du någon ide varför du tror att du inte har lust?
Jag brukar försöka att bli kåt, har du någon ide varför du tror att du inte har lust?
Jag har konstant låg sexlust/ingen sexlust. Tror det beror på att jag äter antidepressiva :/