Inlägg från: Anonym (Man 32) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 32)

Ni som har sex med er partner utan sexlust...

Ibland har man mindre lust pga mycket på jobbet, få vardagspusslet att gå ihop mm. Ibland är jag mindre sugen än min flickvän & vice versa.  
    Vi har för övrigt underbart sex när vi kommer till. Att jag en kväll som utmattad och trött = noll sexlust. Skulle aldrig falla mig in att ha sex bara för att. 

• Anonym (Man 32)
    Anonym (Dam) skrev 2020-06-20 17:50:48 följande:
    Jag har konstant låg sexlust/ingen sexlust. Tror det beror på att jag äter antidepressiva :/
    Okej, det förstår jag.

Då ska du försöka ta tag i allt i rätt enda.
    Anledningen till depressionen. Utgå från det och sen återvinna din sexualitet.
    Förstår att det är lättare sagt än gjort. Lycka till!
  • Anonym (Man 32)
    Anonym (Dam) skrev 2020-06-23 19:56:53 följande:
    Jo det är det enda som fungerat mot mitt mående. Har gått i terapi, det har hjälpt till viss del. Men måste även äta medicin.
    Blir nästan deprimerad av att läsa dina inlägg. Att ta antidepressiva är inget bra i längden. Fatta mig rätt nu. Blir så trött på människor som inte tar tag i sina problem. För det finns väl en bakomliggande orsak till du tar antidepressiva?

Ta tag i det problemet först och ge fan i att knapra piller som förstör ditt sexliv...
    Låt mig gissa? Din träning består av att gå ut med hunden runt huset? Du super, röker och är överviktig också? 
Svar på tråden Ni som har sex med er partner utan sexlust...