Lillamiia skrev 2020-06-05 09:38:56 följande:
Jaså va de så? Jag har testat bisolvon också, men gav inget. Finns nog inget ja inte testat alltså, har gått på bland annat akupunktur också i flera månader men de gav ju inte nåt heller. Ja det rann ju bokstavligt ur en haha!

vi får låta de va osagt varför det tog sig för dig då men drf ville ja prova för det verkade vara så många som lyckades med just bisolvon, har märkt att jag inte är som alla andra
Jag har inte gått någon utbildning mer än på mitt förra jobb där jag arbetade i ca 7 år och gick diverse kurser inom ledarskap. Annars är ja utbildad servitris på gymnasiet.
Just nu jobbar jag i klädbutik sen 4 år tillbaka

har precis börjat på matematik kurs för att ja har bestämt mig för att plugga vidare inom ett år. Kanske inte va bästa valet när man är mitt uppe i ivf och sprutor för ja hamnar lite efter känner jag, men ska försöka kämpa på.
Det är alltid roligt att få en insyn vad människor gör/jobbar med om dagarna som också går igenom sånt här

Akupunktur talar många gott om, i "vanliga" bebisverkstan och i ivf annars.
Men ja, jag vet inte riktigt vad jag vill tro om naturpreparat och allt annat däromkring,egentligen.
När man aldrig har fått svart på vitt, att detta var verkligen mirakelmedlet som hjälpte
Och allas kroppar är ju så olika, det som funkar för en person, är helt verkningslöst för en annan, både i den moderna medicinen och det homepatiska/naturläkemedlen.
Men jag väljer att iallafall försöka med lite olika preparat nu och då.
Det är skoj att veta lite mer om folk än bara det vi är och kämpar i för tillfället