• Sussna85

Ivf Maj 2020

Hej! Alla andra trådar var så fulla redan, så tänkte va tusan, jag får väl starta en ny Glad
    Här har sambon och jag just startat vår första ivf,så nån som vill följas åt på denna väg, utbyta lite tankar och funderingar?

Detta är väldigt nytt...har två barn sen tidigare i ett annat förhållande.
    Nu visa det totalt stopp i båda äggledare vid en äggledarspolning nu i April,
    står handfallen och jag vet inte varför det har hänt Gråter

Så nu sätter vi vårt hopp till ivf som kan hjälpa oss till vägen mot ett gemensamt barn...
    Så, skriv skriv skriv gärna!Skrattande

• Svar på tråden Ivf Maj 2020
  • Sussna85

Vad är ni alla utbildade till och jobbar som om jag får fråga?

Jag är utbildad kock-2004 och gick ut min närvårdarutbildning -2019 (undersköterska i sverige heter det va?)

Så nu är jag dagverksamhetsledare för personer med funktionshinder detta år ut, sen tror jag att det får bli kock på samma ställe igen efter detta år Glad

• Lillamiia
    Sussna85 skrev 2020-06-05 08:30:14 följande:

Ja inget jag har ätit av alla preparat har väl fungerat, inte i bebisverkstaden iallafall. Jag drack Bisolvon den månaden dottern kom till,märkte verkligen hur allt slem i kroppen blev rinnigare *ursäkta detaljer*

Men om det sedan var tack vare medlet eller bara tur vete fasen.

Jaså va de så? Jag har testat bisolvon också, men gav inget. Finns nog inget ja inte testat alltså, har gått på bland annat akupunktur också i flera månader men de gav ju inte nåt heller. Ja det rann ju bokstavligt ur en haha! vi får låta de va osagt varför det tog sig för dig då men drf ville ja prova för det verkade vara så många som lyckades med just bisolvon, har märkt att jag inte är som alla andra

Jag har inte gått någon utbildning mer än på mitt förra jobb där jag arbetade i ca 7 år och gick diverse kurser inom ledarskap. Annars är ja utbildad servitris på gymnasiet.