Lillamiia skrev 2020-06-05 20:58:03 följande:
Ja vem är inte rädd för dessa tankar? Ja har dom hela tiden, sambon blir lite irriterad på mig ibland för att ja har ett sånt katastrof tänk haha!! Jag försöker skärpa mig. Okej jaså trodde du att de va infektion? De gjorde så pass ont efteråt alltså? :-/
Ja alltså ja har varit på ultraljud i måndags som var, samt i onsdags, de skulle egentligen blivit ÄP nu idag men dom har inte mognat tillräckligt så på måndag är det ÄP då inbokat. Jag fick panik igår för ja kom av mig och glömde hämta ut fyremadel sprutan som ja skulle ta igår kväll. Somnade i soffan och glömde totalt bort.. så jag fick ta den imorse istället. Ja ringde ivf läkaren akut igår kväll och berättade att jag glömde hämta ut den o kom på det när ja väl skulle ta sprutan och Inte hade någon kvar...Hoppas inte att ja hade spontan ÄL inatt nu. Fick skynda mig till apoteket imorse och ta sprutan i bilen direkt.Har nu tagit sprutor ett par extra dagar för att de ska mogna och dosen har dom ökat lite .

Sista dagen nu ikväll med fyremadel och gonal f, sen är det ovitrelle imorn. Så sammanlagt 7 fyremadel dagar blev det istället för 5 som det brukar vara för dom flesta.
Hehe sambon är lite trött på mig med,har en ganska hypokondrisk sida,men tur att sambon tar mig som jag är,och oxå tar ner mig på jorden när det behövs
Jaaa det var ett konstigt ihållande kramp/värk. Nog sa väl förnuftet att om det skulle vara en fullvärdig infektion skulle jag nog ha feber och dylikt till nog.
Antagligen var det väl blåsorna som fyllde upp sig med vätska igen och tryckte på.
Ok hoppas de blir nu på måndag då,håller tummarna
Men ja fy vilken stress!
Vad sa läkaren när du ringde då?