Lillamiia skrev 2020-05-30 00:46:23 följande:
Okej vad kul då slipper du sprutorna nu förmodligen, bara ovitrellen imorn! Bra jobbat
Skönt att ha lite egentid med människor som står en nära, hoppas du får en kul kväll! Jag dricker inget alls, dricker inte annars heller direkt då jag tränar mkt och så de kan påverka min träning väldigt negativt. Men ett glas då och då typ var tredje månad eller nåt blir det. Nån utekväll ett par ggr per år också. Men nu är allt viktigt med kost och mående i för denna behandling så man vet att man gjort allt man kan för att lyckas

hur gör du då med sprutan, ska du åka hem tidigare då så du hinner ta den vid 22?
Såg att jag glömt svara dig förut :)
Jo..jag är nog lite nervös inför ÄP,man ska ju inte läsa och lyssna alltför mycket över andras historier,endel beskriver det ju som ett helvete, och andra så säger att det inte alls var nått farligt.
Jag hatar sprutor överlag, och tanken att det ska upp en i underlivet är inte så trevlligt, haha. Men viljan att få gemensamt barn tar över de flesta av mina rädslor faktiskt.
Jag har tagit 175 IE tills nu två dagar före Ovitrellen då jag skulle gå ner till 150IE av Gonal F.
Jo, min tanke är att jag får fara hem bara då till kl 22,om jag har förstått rätt så får tiden inte diffa mycket på denna spruta
Men jo, skönt ändå att komma bort i goda vänners lag
Jag tar mig gärna ett glas nu och då, men har varit väldigt sparsam nu under min behandling,som du skriver man vill ju göra allt för att lyckas!

Tränar gör jag oxå flera dagar i veckan, träningen är väldigt viktig för mig med.
Är pysventil i en stressad vardag.