Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det ser inte bra ut inte.
Såg ett klipp, och där valde man att filma istället för att kasta akvariumet i huvudet på dom.
Som faktiskt jag skulle gjort om om nu jag skulle utföra något våld i mitt liv mer.
Det var i nått land såna där kom och sköt, då kastade man tegelstenar på dom.
Det var skoj och se att terrorister fick tegelstenar i huvudet.(komemr ej ihåg vart)
Först trodde jag det var Schweiz dom sköt och lite förvånad att det skedde där och med tanke på hur duktiga man är med vapen där.
Sen sekunden senare så insåg jag det var AT.
Det ser inte bra ut att BE får en så svår andra våg, och när man redan hade en svår första våg.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/gWWB2J/belgiens-sjukvard-nara-kollaps--smittade-lakare-tvingas-jobba
Det är dax att ni som inte följer råden vi har nu börjar.
Så vi inte får att sjukvården kollapsar och att FHM strategi går åt helvete som man aldrig återgett rätt ifrån ett visst håll.
Själva har jag handlat för par veckor nu, och stockat upp på de saker som jag hade lågt på.
Men och andra sidan har jag alltid haft mat, så skulle nog gå utan handling, men jag är en sådan som vill ha typ 100 alternativ med mat, så man kan hitta på det man vill i princip.
Och man borde gå ut och sätta ned foten, man bara antar att SD kommer börja svamla om annat då som innan.
Sorry, tryckte fel knapp. Skulle bara säga att min man är hemma igen, det verkar inte vara någon direkt fara.
Annars så är diskussionerna här just nu så okonstruktiva och jobbiga att jag inte orkar med dem just nu.
Till var man och kvinna som inte följer råden så bra, rätt självförklarande om man nu inte medvetet vill "missförstå".
Det kan vara en kvinna också, då man inte var en man i sak, utan att man får börja trycka på detta.
Och vad lustigt det blev, idag ska Lövfen prata om detta snart, ja, jag tror det i alla fall.
kan inte titta, men ca1315 som jag förstår det som, och är det så blir ditt svar rätt komiskt.
Varför ställer du så många frågor och aldrig svara på nått själv?
Finner sånt intressant att du glömmer av, dock är det MYCKET talande.