Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Men tuffhet gör så att man kan hantera sjukdomen bättre.(Och eftersom du väljer att missförstå allt jag skriver, så pratar vi inte om sjukdomsförloppet, jag borde nog gjort mer förtydligar för dig, och med tanke på den historia du har med att missförstå så mycket.)
Kapaciteten är nog knappast ett problem idag, det ar det aldrig under toppen heller.
Men någon enstaka fick man flytta på.
Och att vi hade såpass många platser lediga, det beror på den strategi Sverige har.(Pratar nu om den strategi som FHM upprepat var PK jag sett)
Även anar jag att du attackerar andrea för ditt egna nöjes skull, men du vävt in det i "empati".
Allt man behöver skriva är krya på dig och om man måste skriva nått, men inte du inte!!!
oki, vi hoppas på ett snabbt slut, så du kan återgå hit och berätta ett och annat för klustret, så Pope får fortsätta hacka på dig.
Det är dock intressant om pope, där det inte finns på kartan att bara säga krya på dig endast.
Flockimmuniteten?
En del trodde toapapper, psykologi vid sjukdom och stress är svåra saker och förutse.
Har du aldrig titta på en film om virus?
För tokigheter med COVID-19 finns det gott om, smittad eller inte.
Min favorit är dock flickan i mataffären som hade på sig plasthandskar och tog i det mesta.
För sen köpa lösgodis, som hon tog med händerna och plasthandskarna hon tagit i massor av saker på.
Kanske inte hon skulle äta godiset, det såg GALET ut.
Och fick hon smittan på handskarna, så hamnade de på godiset med 100% säkerhet.
Men hoppa på gick bra och på en som kan vara en svår sjukdom.
Det är talande om dig dock.
Skulle inte utsätta dig för smitta heller, det är saker normala människor inte ens funderar på och göra.
Lite lustigt att du kände det var viktigt nog att berätta.
Omtanke finns dock inte i dina texter, kanske du skulle synkronisera dessa två?
Vi alla vet att du blev skitsur när dina argument försvann i början av tråden, och har sedan dess medvetet förstört diskussionen.
Dock brottas jag av för mycket empati.
AndreasBD tillfrisknande?
Undrar då det var det vi pratade om där, so mstarade med jag sa "Krya på dig!" och utan krusiduller och förtäcka hån om andrea fick för sig och gå handla när hon inte skulle.
Det berättar en del om dig detta.
Fullkomligt hatar när virus tar ut smak och lukt.
Det lustiga i det hela är att jag ofta gör skitgod mat när detta sker.
Som jag sen äter och inte känner smaken på, sjuk komiskt när man tänker på det.
Detta med smak och lukt, ät detta nått som drabba vissa folkgrupper svårare än andra?
Ett förslag i all välmening är att Andreas familjs tillstånd och lyckönskande till dem om tillfriskande kan fortsätta diskuteras i hennes egen tråd, som för närvarande har 0 inlägg:
www.familjeliv.se/forum/thread/80736203-hur-kanner-man-igen-ett-svart-forlopp-vid-covid-19
Jag är oerhört nyfiken på vilka reaktioner samma tilltag från min sida hade fått! Tänka sig om jag mått dåligt, testat mig för Covid-19 och därefter gått och handlat och meddelat det här - något säger mig att jag inte hade kommit i åtnjutande av samma milda och förlåtande bemötande som AndreaBD fått.
Men var lugna. Jag skulle aldrig någonsin få för mig att bryta mot några av FHMs rekommendationer. Faktum är att jag hela tiden efterlevt dem plus några extra säkerhetsnivåer till. Men det betyder förstås inte att jag inte kan bli smittad, någon annan som inte är lika noga kan ju se till att jag får det och till ingen nytta ångra sig efteråt.