Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Nope, jag ställde en fråga till dig, och såg du att du aldrig svarade.
För det gjorde vi alla andra.
Vi är alla som tryckt visa endast på pope och läst hur svårt du hade för saklig argumentation och hur du berättade hur du skulle förstöra tråden.
Du pratar om förstöra tråden, men ändå står du där själv och har väldigt få sakliga inlägg.
Känns som du kastat mount everest i en busskur.
Och ställde du dig aldrig frågan innan du trycka på "posta inlägget" och om detta handlade nått om COVID-19.
För vore intressant och höra det svaret du gav dig själv om den
Verkar nästan som du gottar dig åt andreaBD är smittad.
Men det lustiga är att du inte klarar av att ha empati mot andrea enbart, och låta dina attacker vara.
Det är mycket berättande om dig och man blir rätt frågande.
Dock så berättar en del om just denna och problem med det kognitiva.
Men det har väl med psykologi också, och rädslan man ska vara utan nått när man är hemma och är sjuk och gör ett beslut som är orationellt.
andreaBD ska ha kudos i att ge er denna, och visar en osedvanlig hederlighet.
Och empati är inget man kan låtsas, utan antingen har man empati eller inte.
Dock så berättar en del om just denna och problem med det kognitiva.
Men det har väl med psykologi också, och rädslan man ska vara utan nått när man är hemma och är sjuk och gör ett beslut som är orationellt.
andreaBD ska ha kudos i att ge er denna, och visar en osedvanlig hederlighet.
Och empati är inget man kan låtsas, utan antingen har man empati eller inte.
Vad vill du lyfta i detta, eller är det en hemlighet?
Det är som du förstå lite svårt och utläsa av denna text vad du vill, kanske du inte vill oss nått. För där såg det helt plötsligt ut som det blev tråkigt.
är det nått du kan elaborera till nått förståeligt?
Nu var ju det en översyn och förbereda sig för viruset.
Du bodde i England va?
Det är nog alla miljöproblem som du sliper andas in.
Sett antal program om just tex vägdamm och annat ifrån England om detta.
Sen att inte stressa och annat sånt kan ha en positiv effekt för en, och blir du inte stressad och deprimerad att vara hemma.
Så kommer ju även det vara positivt för en hälsa i stort.
Vad vill du lyfta i detta, eller är det en hemlighet?
Det är som du förstå lite svårt och utläsa av denna text vad du vill, kanske du inte vill oss nått. För där såg det helt plötsligt ut som det blev tråkigt.
är det nått du kan elaborera till nått förståeligt?
Vill bara lyfta att ett mindre antal ventilerar denna med kognitiva problematik av COVID-19.
Det är ganska enkelt och förstå att det är en sak med COVID-19, frågan är hur många och det verkar inte vara överdrivet.
Om du vill ha bra svar på vad du vill jag ska elaborera, så vore ju det bra att du ställer mer specifika frågor.
Nått säger mig du är till 100% ointresserad av en elaborering och med tidigare erfarenheter
Men med mer specifika frågor så är det enklare att svara dig, om du hade haft det intresset.
Det ser inte bra ut att BE får en så svår andra våg, och när man redan hade en svår första våg.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/gWWB2J/belgiens-sjukvard-nara-kollaps--smittade-lakare-tvingas-jobba
Det är dax att ni som inte följer råden vi har nu börjar.
Så vi inte får att sjukvården kollapsar och att FHM strategi går åt helvete som man aldrig återgett rätt ifrån ett visst håll.
Själva har jag handlat för par veckor nu, och stockat upp på de saker som jag hade lågt på.
Men och andra sidan har jag alltid haft mat, så skulle nog gå utan handling, men jag är en sådan som vill ha typ 100 alternativ med mat, så man kan hitta på det man vill i princip.
Och man borde gå ut och sätta ned foten, man bara antar att SD kommer börja svamla om annat då som innan.
Just nu känner jag mig bara förkrossad över vad som hänt i Wien, där jag har flertalet vänner ... ids inte titta på inläggen här. Usch så fasansfullt!
Det ser inte bra ut inte.
Såg ett klipp, och där valde man att filma istället för att kasta akvariumet i huvudet på dom.
Som faktiskt jag skulle gjort om om nu jag skulle utföra något våld i mitt liv mer.
Det var i nått land såna där kom och sköt, då kastade man tegelstenar på dom.
Det var skoj och se att terrorister fick tegelstenar i huvudet.(komemr ej ihåg vart)
Först trodde jag det var Schweiz dom sköt och lite förvånad att det skedde där och med tanke på hur duktiga man är med vapen där.
Sen sekunden senare så insåg jag det var AT.