Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
hursomhelst verkar inte du bry dig särskilt mycket eller ens gå och gömma dig
Det kommer förmodligen att bli någon form av partiellt munskyddstvång i Sverige, lte trist i så fall men det skulle inte förvåna mig om FHM anser att man kan gå "dumskallarnas sammansvärjning" till mötes med t ex en rekommendation om munskydd i kollektivtrafiken.
Jag är lite tveksam till att det är rätt metod - det brukar inte vara så lyckat att ge populismen ett lillfinger.
I Stockholm lär väl en stor del av de som reser kollektivt redan vara immuna, så jag tror inte munskydd kommer att påverka den positiva utvecklingen negativt.
Håller med, och det är bara ett mindre antal jag pratar om, men de flesta är rätt inaktiva nu där deras narrativ dött på rad.
Det jag menar är att nu när SD har börjat ventilera munskydd(ingen vet inte varför de inte använder munskydd idag dock.), så komemr vi få se mer politiska agenda som inte bryr sig om nått mer än sig själva.(och det du menar med en speciell argumentationsteknik då.)
Nä, jag försvinner aldrig ifrån där lögnare flockas ;)
Jag ser det som troligt att munskydd uppstå på vissa ställen de är socialdistansering är omöjlig.
Men frågan är hur gör man kunskapsglappet folk har.
Är det ens någon som sett Jimmie Åkesson föregå med gott exempel, för annars blir ju det bara hyckleri och populism.
Dock väldigt udda att man blir mer och mer aggressiva med munskydd desto mindre smitta vi fått.
Men hur löser man munskydd är en bra fråga och vilka områden, jag ser nog det bättre att om du känner att munskydd är så viktigt, så varför använder inte munskydd för?
Och som smittad så hjälper inte munskydd smittan att sprida sig, så egentligen är det i princip inget som ädnrar sig, ja, mer än ett munskydd som fåtal låter bli att pilla på , eller ens har på rätt ställe.
Stockholm får nog någon nu utbrott, men verkar dock som de haft såpass mycket att det inte sprider sig så enkelt.