Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Jag föreslår att du läser artikeln.
Det berättar väl en hel del vad de vill också, och när de vägrar ämnet och vill diskutera stavfel eller andra fel som smugit sig in istället för ämnet.
Sånt är så extremt talande att du stött på en öm punkt med fakta, som ska ignoreras igen.
Men jag bara antar det inte var så roligt längre och prata om Omikron, för satans vad tyst det blev.
Eller kanske de förstod att fakta inte är inne riktigt än om Omikron, och vi ser nu att de trillar in världen över och hur man berättar att Omikron inte belastar sjukvården på samma sätt som innan, och mindre behöver tydligen hjälp med att andas också.
Och innan var omikron slutet för människorasen mer eller mindre, tänk vad fakta kan ändra saker snabbt och man istället tittar på fakta än saker som inte existerar.
Ingen som vet varför det rekommenderas munskydd i kollektivtrafiken?
Vad skulle det hjälpa???
I forcerade situationer så säger man att det kan fungera, men att avstånd är bäst.
Och varför det rekommenderas är väl för vi är i en pandemi och att smittläget ökar och detta är en åtgärd man kört innan och tar nog ingen större diskussion för det beslutet.
Om det hjälper eller inte, det ser vi skiljer sig världen över, där vi har katastrofiska smitthärder med munskydd, och andra där man ser ut att minskat smittan.
För de tär vad solfjädern av forskning berättar om munskydd.
Det är inte alls vad någon har lärt oss här.
Munskydd fungerar rent tekniskt, det är sen problemen startar med användaren verkar det som, men få vet riktigt då forskningen är som en solfjäder.
Mödosamma misslyckande?????????????
Det är ju bland annat WHO som samlar in fakta, kanske det är mödosamt tt samla in denna, men misslyckat kommer det aldrig bli med fakta
Dock är det så att jag njuter fullt ut av denna SKRÄMSEL över mutationer som endast en enda gång var minirätt.
Ett gott råd till er som vill förekomma fakta, så här går det då.