Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
www.chinadailyhk.com/article/157293?fbclid=Iw...#Chronic-COVID-19-convalescent-plasma-may-boost-mu tation-risk
Och nu är intresset att vaccinera övriga världen väldigt låg.
Kan vara skoj och prata om COVID-19 i en COVID-19 tråd, och ställer mig frågande till dessa 15 inlägg och vad de handlar om.
Ja, det är skoj och följa ämnet i hand, vet inte varför du börjar prata om annat.
Kan du utveckla vad detta du nu diskuterar har med COVID-19 och göra, för jag har svårt och sen en koppling till COVID-19 i dina resonemang.(Men väl om annat!)
När ska grannländerna komma i kapp Sverige i antal döda? Skulle det inte ske efter några veckor eftersom man bara kunde fördröja det oundvikliga enligt Tegnell?
Vi har nu haft pandemin i ett år, när ska det ske?
Döm mig om ett år sa Tegnell, då får ni se. Får vi döma honom nu?
Avgå
t.co/cP5jswUsyt
Just därför är det värdelöst med "rekommendationer". Människor behöver tvång för att det ska bli nån effekt.
Har du en fråga om COVID-19, så får du upprepa den, då jag vet inte vad du har i åtanke vilken fråga där det inte fått var på om COVID-19.
Och är det om min person, så försök PM då det är OT i tråden.
Jag blir så nyfiken när jag läser i DN idag att Gävleborgs utvidgade restriktioner införts i samråd med FHM - jag undrar verkligen hur det resonemanget gick. Munskydd ska nu bäras hela tiden i kollektivtrafiken och i situationer där nära kontakt i inomhusmiljö inte går att undvika.