• Anonym (Kassen)

Kvinnor bättre i sängen

Såg det här i en annan tråd:

Att vara välutrustad innebär att man har en hjärna som är större än kuken. Tyvärr är inget vanlig fenomen. Men de männen finns faktiskt på riktigt. Hjärta

Att män är värdelösa på allt som gäller sex hör man ofta kvinnor säga.
    Kvinnor är bättre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Distansjobb) skrev 2020-03-19 10:13:41 följande:

Män är usla i sängen. Så gott som alla.

Kvinnor är bättre. I allt. Även i sängen

Haha, javisst, de är bäst och kan aldrig lära sig nåt nytt. Män är usla och kan aldrig lära sig nåt nytt.... 

FL i ett nötskal. Man börjar tvivla på demokratins möjligheter... Gäsp
  • Liberté

Inte direkt många kvinnor jag varit med som haft något speciellt alls eller driv i sängen.. inte legat med män så har ingen aning men gissar att det är samma där.

Så inviduellt helt klart.

• Anonym (Älskar min fru)

Hon är kåtare än jag och otrolig bra i sängen. Hon föreslår nya ställningar ofta

• Anonym (Kassen)
    Anonym (Älskar min fru) skrev 2020-03-19 10:33:15 följande:

Hon är kåtare än jag och otrolig bra i sängen. Hon föreslår nya ställningar ofta

Tror du att din fru också anser att de flesta män är dåliga i sängen, och att kvinnor är bättre?
  • Mandel
    Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 09:39:07 följande:
    Mest negativt alltså. Trist att så få män är bra.
    Handlar nog mer om att de tror att man vill ha det på ett visst sätt och inte förstår signalerna. Inte ens alla gånger när man till och med säger saker.
    En kopplade direkt när jag tog bort hans hand från det han nu höll på med och sa själv - jasså, det gillade du inte.

De män jag sugit av har alla haft olika önskemål på en sådan sak som en avsugning. Går att göra på massor av olika vis!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Julia)

75% av män har varit riktigt bra tycker jag.

Sista fjärdedelen har varit oerfarna (och det kan ju fixas), eller haft en konstig kink.

• Anonym (Kassen)
    Anonym (Julia) skrev 2020-03-19 10:44:45 följande:

75% av män har varit riktigt bra tycker jag.

Sista fjärdedelen har varit oerfarna (och det kan ju fixas), eller haft en konstig kink.

Ja, lustigt det där med kvinnors syn på oerfarna män.
    Han ska inte ha legat runt.
    Men heller inte vara oskuld.
    Det ultimata är nog att han haft längre förhållanden, och sannolikt haft mycket sex.
    Erfaren alltså.

Kvinnor gillar nog att män inte är lika kräsna. Hon kan vara oskuld, oerfaren, haft långa förhållanden, eller legat runt.

En annan lustig sak är att det är ett plus om han haft långa förhållanden och legat med samma kvinna i flera år. Då är han erfaren.
    För kvinnan han låg med är ju exakt likadan som alla andra kvinnor. Hon gillar samma som dig.
    Så sexet måste vara helt fantastiskt.
  • Oerhörd
    Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 10:54:42 följande:

Ja, lustigt det där med kvinnors syn på oerfarna män.

Han ska inte ha legat runt.

Men heller inte vara oskuld.

Det ultimata är nog att han haft längre förhållanden, och sannolikt haft mycket sex.

Erfaren alltså.

Kvinnor gillar nog att män inte är lika kräsna. Hon kan vara oskuld, oerfaren, haft långa förhållanden, eller legat runt.

En annan lustig sak är att det är ett plus om han haft långa förhållanden och legat med samma kvinna i flera år. Då är han erfaren.

För kvinnan han låg med är ju exakt likadan som alla andra kvinnor. Hon gillar samma som dig.

Så sexet måste vara helt fantastiskt.

Oj, nej, jag gillar verkligen inte män som inte är kräsna. Jag är extremt kräsen och vill märkligt nog vara precis lika utvald, inte bara första bästa tillgängliga hål. Varför skulle kvinnor vilja ha män som inte är kräsna?

I det sista missar du målet med bara litegrann: en man som varit i en lång relation är sannolikt erfaren i kommunikation, vilket är den absolut viktigaste ingrediensen för riktigt bra sex. Ingen kan ändå samla ihop erfarenhet nog för att ha en manual till varje kvinna, så erfarenhet av kommunikation är mycket mer viktigt än erfarenhet av olika tekniker.
  • Anonym (Älskar min fru)
    Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 10:36:54 följande:

Tror du att din fru också anser att de flesta män är dåliga i sängen, och att kvinnor är bättre?

Det tror jag inte för jag spelar med ställer upp på allt. Ibland är man ju inte sugen men hon är då kör vi bara. Hon helt enkelt älskar sex nära på en nymfoman
  • Anonym (Inte samma kroppar)

Kvinnorna ska ju inte penetrera männen.

Det är ju helt annorlunda när männen ska stoppa in penisen i kvinnornas slidor, rumpa, och mun.

Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen