Inlägg från: Anonym (Kassen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kassen)

Kvinnor bättre i sängen

Såg det här i en annan tråd:

Att vara välutrustad innebär att man har en hjärna som är större än kuken. Tyvärr är inget vanlig fenomen. Men de männen finns faktiskt på riktigt. Hjärta

Att män är värdelösa på allt som gäller sex hör man ofta kvinnor säga.
    Kvinnor är bättre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen
  • Anonym (Kassen)
    Anonym (K) skrev 2020-03-19 07:36:14 följande:

Klart det är fullt individuellt och vilka preferenser man har.

Jag gillar myssex. Kan inte tänka mig porrinslag. Tycker min man är grym. Men för en hardcore tjej skulle nog hon tycka att han är tråkig

Du kanske har hittat en av de få män som inte bara tänker med kuken.
    För ofta låter det så. Att det är sällsynt med bra män.
    Hur är det med kvinnor? 
    Är det fler av dom som är bra? Och inte bara ett fåtal?
  • Anonym (Kassen)
    Mandel skrev 2020-03-19 08:50:45 följande:

Går ju inte att gissa sig till vad den andre gillar 

Nej, män ska ju vara tankeläsare. Gissa är för oerfarna och oskulder.
  • Anonym (Kassen)
    Anonym (Sebben) skrev 2020-03-19 08:54:31 följande:
    Jag har varit med många kvinnor. Kanske en på tio är aktiv och duktig i sängen. Två av tio är OK. Sedan är resten på tok för passiva och lätt distraherade. De verkar tro att mannen har ensamt ansvar för in sexualitet och även för hennes.

Det är naturligtvis lätt för dessa att vuxna kvinnor att mer eller mindre förneka sin egen lust, att lägga huvuddelen av ansvaret för hos sin partner. Verkligen inte jämställt.

Det vore bra om mäns sexualitet inte högdraget och fjompigt förnämt sågs som ful medan kvinnors rätt hämmade sexualitet såg som fin. Så fånigt gammaldags.
    Dom jag har varit med, ingen var den andra lik. Nån var nervös och tafatt, nån var lika på som jag själv, och nån tog för sig mer än jag själv gjorde.
  • Anonym (Kassen)
    Mandel skrev 2020-03-19 09:36:40 följande:

Har samma erfarenhet av män. Alla är olika. Har faktiskt råkat ut för endast en som var som en död sill typ och inte alls var med i matchen. 
    Några har blivit förvånade när jag tagit kommandot, någon ville ha kommandot men skötte det dåligt, någon har mest fokuserat på sitt eget in och ut osv.

Mest negativt alltså. Trist att så få män är bra.
  • Anonym (Kassen)
    Anonym (Älskar min fru) skrev 2020-03-19 10:33:15 följande:

Hon är kåtare än jag och otrolig bra i sängen. Hon föreslår nya ställningar ofta

Tror du att din fru också anser att de flesta män är dåliga i sängen, och att kvinnor är bättre?
  • Anonym (Kassen)
    Anonym (Julia) skrev 2020-03-19 10:44:45 följande:

75% av män har varit riktigt bra tycker jag.

Sista fjärdedelen har varit oerfarna (och det kan ju fixas), eller haft en konstig kink.

Ja, lustigt det där med kvinnors syn på oerfarna män.
    Han ska inte ha legat runt.
    Men heller inte vara oskuld.
    Det ultimata är nog att han haft längre förhållanden, och sannolikt haft mycket sex.
    Erfaren alltså.

Kvinnor gillar nog att män inte är lika kräsna. Hon kan vara oskuld, oerfaren, haft långa förhållanden, eller legat runt.

En annan lustig sak är att det är ett plus om han haft långa förhållanden och legat med samma kvinna i flera år. Då är han erfaren.
    För kvinnan han låg med är ju exakt likadan som alla andra kvinnor. Hon gillar samma som dig.
    Så sexet måste vara helt fantastiskt.
  • Anonym (Kassen)
    Anonym (Nej) skrev 2020-03-20 15:09:04 följande:

En man har aldrig kunnat tillfredsställa mig vid sex, vet inte om en kvinna skulle kunna det? Men jag antar det eftersom en kvinna vet ju hur en vagina fungerar till skillnad från en man som inte har ngn aning om vart klitoris sitter hehe. 

Marcy i Californication efter att ha haft sex med en annan kvinna:

Do you know how hard it is to get a girl off? It is like disconnecting a bomb. I mean, there?s all these wires and shit down there. Who knows which one you?re supposed to cross or pull. Plus, the studies show that the female orgasm is, like, what, 99% mental. Who has time for that?!
  • Anonym (Kassen)
    Anonym (Nej) skrev 2020-03-20 15:09:04 följande:

till skillnad från en man som inte har ngn aning om vart klitoris sitter hehe. 

I första avsnittet av Californication så har Hank sex med en kvinna som berättar att hennes kille inte vet var klitoris sitter. Hank är vänlig nog att ge killen vägledning, 2 min in i videon.

">

Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen