• Anonym (Kassen)

Kvinnor bättre i sängen

Såg det här i en annan tråd:

Att vara välutrustad innebär att man har en hjärna som är större än kuken. Tyvärr är inget vanlig fenomen. Men de männen finns faktiskt på riktigt. Hjärta

Att män är värdelösa på allt som gäller sex hör man ofta kvinnor säga.
    Kvinnor är bättre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen
  • Anonym (K)

Klart det är fullt individuellt och vilka preferenser man har.

Jag gillar myssex. Kan inte tänka mig porrinslag. Tycker min man är grym. Men för en hardcore tjej skulle nog hon tycka att han är tråkig

• Anonym (Kassen)
    Anonym (K) skrev 2020-03-19 07:36:14 följande:

Klart det är fullt individuellt och vilka preferenser man har.

Jag gillar myssex. Kan inte tänka mig porrinslag. Tycker min man är grym. Men för en hardcore tjej skulle nog hon tycka att han är tråkig

Du kanske har hittat en av de få män som inte bara tänker med kuken.
    För ofta låter det så. Att det är sällsynt med bra män.
    Hur är det med kvinnor? 
    Är det fler av dom som är bra? Och inte bara ett fåtal?
  • Smecker

Det är rätt få kvinnor som är något att ha i sängen. Av de jag haft sex med så är det endast ett tiotal som jag tyckt har varit riktigt bra. Men de som är dåliga kanske kommer undan med det genom att könsroller tillåter kvinnor att vara passiva i sängen på ett helt annat sätt än män?

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Mandel

Det handlar väl i vanlig ordning om samspel. Kommunikation. Vara lyhörd osv.
    Precis som i alla former av relationer för att det ska fungera bra och alla inblandade ska vara nöjda.
    Eftersom alla gillar olika saker så måste man kommunicera och kompromissa. Går ju inte att gissa sig till vad den andre gillar eller bara köra sitt eget race.

Någon kan tycka att jag är skitbra i sängen och någon annan kan säkerligen tycka tvärt om.
    Precis som jag tycker olika om de män jag haft sex med. Och det är väl bara en som det inte spelar roll vad jag säger eller gör utan det hänger på hans brist på väl fungerande utrustning...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 07:41:46 följande:
    Du kanske har hittat en av de få män som inte bara tänker med kuken.
    För ofta låter det så. Att det är sällsynt med bra män.
    Hur är det med kvinnor? 
    Är det fler av dom som är bra? Och inte bara ett fåtal?
    Jag har varit med många kvinnor. Kanske en på tio är aktiv och duktig i sängen. Två av tio är OK. Sedan är resten på tok för passiva och lätt distraherade. De verkar tro att mannen har ensamt ansvar för in sexualitet och även för hennes.

Det är naturligtvis lätt för dessa att vuxna kvinnor att mer eller mindre förneka sin egen lust, att lägga huvuddelen av ansvaret för hos sin partner. Verkligen inte jämställt.

Det vore bra om mäns sexualitet inte högdraget och fjompigt förnämt sågs som ful medan kvinnors rätt hämmade sexualitet såg som fin. Så fånigt gammaldags.
  • Anonym (Kassen)
    Mandel skrev 2020-03-19 08:50:45 följande:

Går ju inte att gissa sig till vad den andre gillar 

Nej, män ska ju vara tankeläsare. Gissa är för oerfarna och oskulder.
  • Anonym (Kassen)
    Anonym (Sebben) skrev 2020-03-19 08:54:31 följande:
    Jag har varit med många kvinnor. Kanske en på tio är aktiv och duktig i sängen. Två av tio är OK. Sedan är resten på tok för passiva och lätt distraherade. De verkar tro att mannen har ensamt ansvar för in sexualitet och även för hennes.

Det är naturligtvis lätt för dessa att vuxna kvinnor att mer eller mindre förneka sin egen lust, att lägga huvuddelen av ansvaret för hos sin partner. Verkligen inte jämställt.

Det vore bra om mäns sexualitet inte högdraget och fjompigt förnämt sågs som ful medan kvinnors rätt hämmade sexualitet såg som fin. Så fånigt gammaldags.
    Dom jag har varit med, ingen var den andra lik. Nån var nervös och tafatt, nån var lika på som jag själv, och nån tog för sig mer än jag själv gjorde.
  • Mandel
    Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 08:58:05 följande:
    Dom jag har varit med, ingen var den andra lik. Nån var nervös och tafatt, nån var lika på som jag själv, och nån tog för sig mer än jag själv gjorde.

Har samma erfarenhet av män. Alla är olika. Har faktiskt råkat ut för endast en som var som en död sill typ och inte alls var med i matchen. 
    Några har blivit förvånade när jag tagit kommandot, någon ville ha kommandot men skötte det dåligt, någon har mest fokuserat på sitt eget in och ut osv.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kassen)
    Mandel skrev 2020-03-19 09:36:40 följande:

Har samma erfarenhet av män. Alla är olika. Har faktiskt råkat ut för endast en som var som en död sill typ och inte alls var med i matchen. 
    Några har blivit förvånade när jag tagit kommandot, någon ville ha kommandot men skötte det dåligt, någon har mest fokuserat på sitt eget in och ut osv.

Mest negativt alltså. Trist att så få män är bra.
  • Anonym (Distansjobb)

Män är usla i sängen. Så gott som alla.

Kvinnor är bättre. I allt. Även i sängen

Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen