Inlägg från: Anonym (Sebben) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sebben)

Kvinnor bättre i sängen

Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 07:41:46 följande:
    Du kanske har hittat en av de få män som inte bara tänker med kuken.
    För ofta låter det så. Att det är sällsynt med bra män.
    Hur är det med kvinnor? 
    Är det fler av dom som är bra? Och inte bara ett fåtal?
    Jag har varit med många kvinnor. Kanske en på tio är aktiv och duktig i sängen. Två av tio är OK. Sedan är resten på tok för passiva och lätt distraherade. De verkar tro att mannen har ensamt ansvar för in sexualitet och även för hennes.

Det är naturligtvis lätt för dessa att vuxna kvinnor att mer eller mindre förneka sin egen lust, att lägga huvuddelen av ansvaret för hos sin partner. Verkligen inte jämställt.

Det vore bra om mäns sexualitet inte högdraget och fjompigt förnämt sågs som ful medan kvinnors rätt hämmade sexualitet såg som fin. Så fånigt gammaldags.
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Distansjobb) skrev 2020-03-19 10:13:41 följande:

Män är usla i sängen. Så gott som alla.

Kvinnor är bättre. I allt. Även i sängen

Haha, javisst, de är bäst och kan aldrig lära sig nåt nytt. Män är usla och kan aldrig lära sig nåt nytt.... 

FL i ett nötskal. Man börjar tvivla på demokratins möjligheter... Gäsp
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Inte samma kroppar) skrev 2020-03-19 14:48:11 följande:
    Män och kvinnor har olika förutsättningar
    Varje människa är helt individuell och inga slutsatser kan dras. Varken antroplogin, biologin eller sociologin kan lära oss någo om arten människa.

Till skillnad från andra djurarter finns inte naturliga men små variationer inom flocken, inga slutsatser kan dras av studier av våra släktingar primaterna.

Kvinnor och män är egentligen olika arter, helt skilda åt. Dessutom kan jag välja om jag vill vara asexuell transman eller kanske en enhöring.

Du har helt rätt. Djupt.
Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen