Storken skrev 2020-03-19 21:51:40 följande:
Skönt att du har bra självförtroende gällande utseendet.
Av det du skrivit här verkar det absolut inte vara något fel på din personlighet. Varför tycker du det?
Jag tror att erfarna killar inte säger såna taskiga saker som du berättat. Dessutom kanske de kan lära dig att få ett bättre sexuellt självförtroende:)
Jag har fått inse att jag faktiskt är rätt personlighetslös. Jag har ett tråkigt jobb, jag gillar netflixserier, gymmet och tv-spel i perioder. Jag säger aldrig något kul, får aldrig andra att skratta, är inte särskilt smart eller har några intressanta åsikter om saker, jag är liksom ingen man vill lyssna på, ingen man vänder sig till för att få råd om viktiga saker. Jag har inga nära vänner, jag gör liksom inte roliga saker.
Det är som på instagram och på Facebook. En bild på mig i gymkläder eller bikini får kanske femtio likes och en del positiva kommentarer. Försöker jag reflektera över något, vara rolig, dela med mig av något kanske 3 likes och ingen kommentar. Jag har inget att bidra med till världen som någon vill läsa.
Jag vill nog säga att det hade kunnat vart nice att träffa någon oerfaren som inte märker hur dålig jag är. Gärna någon som kan vara rolig, smart och intressant tillräckligt för oss bägge.