• Anonym (Kassen)

Kvinnor bättre i sängen

Såg det här i en annan tråd:

Att vara välutrustad innebär att man har en hjärna som är större än kuken. Tyvärr är inget vanlig fenomen. Men de männen finns faktiskt på riktigt. Hjärta

Att män är värdelösa på allt som gäller sex hör man ofta kvinnor säga.
    Kvinnor är bättre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen
  • Anonym (Inte samma kroppar)
    Anonym (Distansjobb) skrev 2020-03-19 10:13:41 följande:

Män är usla i sängen. Så gott som alla.

Kvinnor är bättre. I allt. Även i sängen

Kvinnor och män har ju inte samma uppgift i sängen.

Så därför borde man egentligen inte jämföra mellan män och kvinnor i sängen.
  • Anonym (Inte samma kroppar)
    Anonym (Sebben) skrev 2020-03-19 10:25:26 följande:
    Haha, javisst, de är bäst och kan aldrig lära sig nåt nytt. Män är usla och kan aldrig lära sig nåt nytt.... 

FL i ett nötskal. Man börjar tvivla på demokratins möjligheter... Gäsp
    Män och kvinnor har olika förutsättningar
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Inte samma kroppar) skrev 2020-03-19 14:48:11 följande:
    Män och kvinnor har olika förutsättningar
    Varje människa är helt individuell och inga slutsatser kan dras. Varken antroplogin, biologin eller sociologin kan lära oss någo om arten människa.

Till skillnad från andra djurarter finns inte naturliga men små variationer inom flocken, inga slutsatser kan dras av studier av våra släktingar primaterna.

Kvinnor och män är egentligen olika arter, helt skilda åt. Dessutom kan jag välja om jag vill vara asexuell transman eller kanske en enhöring.

Du har helt rätt. Djupt.
  • Anonym (Tjej som är dålig i sängen)

Jag är tydligen dålig i sängen enligt bägge mina ex. "Knulldocka" "Tråkig" och sådant har de sagt om mig, bägge två, oberoende av varandra.

Väldigt trist och dåligt för självförtroendet att höra. Men jag gillar sex själv, måste en vara så bra på det verkligen? Räcker det inte att en vill ofta och alltid ställer upp om han vill? Jag är inte heller omöjlig med saker, tar den i munnen, hade nån av dem frågat hade jag nog kunnat tänka mig ta den där bak med. Vilken ställning han vill osv. Jag är böjlig. Duschen, sängen, köksbordet, soffan, golvet...ok med alla platser i hemmet. Tydligen räcker inte det, en måste vara bra också och inte en "levande knulldocka" :(

/Dålig i sängen och bitter

• Smecker
    Anonym (Tjej som är dålig i sängen) skrev 2020-03-19 17:04:40 följande:

Jag är tydligen dålig i sängen enligt bägge mina ex. "Knulldocka" "Tråkig" och sådant har de sagt om mig, bägge två, oberoende av varandra.

Väldigt trist och dåligt för självförtroendet att höra. Men jag gillar sex själv, måste en vara så bra på det verkligen? Räcker det inte att en vill ofta och alltid ställer upp om han vill? Jag är inte heller omöjlig med saker, tar den i munnen, hade nån av dem frågat hade jag nog kunnat tänka mig ta den där bak med. Vilken ställning han vill osv. Jag är böjlig. Duschen, sängen, köksbordet, soffan, golvet...ok med alla platser i hemmet. Tydligen räcker inte det, en måste vara bra också och inte en "levande knulldocka" :(

/Dålig i sängen och bitter

Ta det inte så seriöst, olika personer har olika förväntningar. Det finns en hel del killar som anser att "knulldocka" är något positivt, så sträva efter att hitta en sådan. Hade du inte skrivit anonymt så hade säkert din inkorg varit överfull med flåskåta killar. Hang in there.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker

Enligt min respektives initierade uppfattning så är inte kvinnor så oerhört mycket bättre i sängen än män, generellt. Med individuella variationer.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Smecker skrev 2020-03-19 17:38:29 följande:
    Ta det inte så seriöst, olika personer har olika förväntningar. Det finns en hel del killar som anser att "knulldocka" är något positivt, så sträva efter att hitta en sådan. Hade du inte skrivit anonymt så hade säkert din inkorg varit överfull med flåskåta killar. Hang in there.
    Jag vill ju inte vara en knulldocka utan någon som är bra i sängen. Men det är svårt, för att bli bra på något måste jag få öva. Jag har blivit dumpad redan efter några månader i bägge mina längre relationer, och direkt efter sex första gången jag hade det. Det är liksom den erfarenhet/övning jag har, utöver det har jag testat med en tjej men jag gillar inte det och det kändes helt fel. Jag vill inte ha engångssex/KK utan vill känna mig trygg, uppskattad, älskad osv. så det är svårt att öva. Jag är duktig med banan, kan få ner den en bra bit, men jag vet inte om det skulle funka i verkligheten.

Jag har liksom inget att erbjuda en man heller. Jag ser bra ut, det är liksom det enda positiva med mig. Jag är tråkig, fantasilös, ointressant, varken smart eller rolig och saknar personlighet. Det är inget jag enbart säger själv, det har jag fått bekräftat. Jag är väl en knulldocka då, både i sängen, till utseendet och beteendet. Begagnad men välbehållen och sparsamt använd.

Skall nog skaffa Tinder och skriva det där som presentation.
  • Storken
    Anonym (Tjej som är dålig i sängen) skrev 2020-03-19 18:39:29 följande:

Jag vill ju inte vara en knulldocka utan någon som är bra i sängen. Men det är svårt, för att bli bra på något måste jag få öva. Jag har blivit dumpad redan efter några månader i bägge mina längre relationer, och direkt efter sex första gången jag hade det. Det är liksom den erfarenhet/övning jag har, utöver det har jag testat med en tjej men jag gillar inte det och det kändes helt fel. Jag vill inte ha engångssex/KK utan vill känna mig trygg, uppskattad, älskad osv. så det är svårt att öva. Jag är duktig med banan, kan få ner den en bra bit, men jag vet inte om det skulle funka i verkligheten.

Jag har liksom inget att erbjuda en man heller. Jag ser bra ut, det är liksom det enda positiva med mig. Jag är tråkig, fantasilös, ointressant, varken smart eller rolig och saknar personlighet. Det är inget jag enbart säger själv, det har jag fått bekräftat. Jag är väl en knulldocka då, både i sängen, till utseendet och beteendet. Begagnad men välbehållen och sparsamt använd.

Skall nog skaffa Tinder och skriva det där som presentation.

Så tråkigt och ledsamt att läsa dina erfarenheter. Jag tror nog att du träffat killar som du inte riktigt matchar med sexuellt, och som dessutom verkar vara ganska taskiga. Det gäller att hitta någon som du är kompatibel med. Det finns killar som uppskar dig. Jag tycker verkligen inte du låter tråkig i det du beskriver.
  • Anonym (Maddy)

Av de fyra förhållande jag har haft har alla män varit bra i sängen. Kanske inte från början men efter ett tag när vi båda synkat ihop oss med det vi vill ha.

Det gäller att visa vad man gillar och vara lyhörd för vad ens partner gillar. Och är man tydlig med det från start så håller sexet i sig hela förhållandet.

Så båda behövs för att få ett bra sexliv =)

Storken skrev 2020-03-19 19:17:26 följande:
    Så tråkigt och ledsamt att läsa dina erfarenheter. Jag tror nog att du träffat killar som du inte riktigt matchar med sexuellt, och som dessutom verkar vara ganska taskiga. Det gäller att hitta någon som du är kompatibel med. Det finns killar som uppskar dig. Jag tycker verkligen inte du låter tråkig i det du beskriver.
    Men det är just det, jag tycker att vi matchade bra sexuellt. Så det är tråkigt att sedan få höra att jag är...tråkig och dålig i sängen och utanför och att jag är en knulldocka. Med risk att låta väldigt snuskig, men om jag tex. suger tills han kommer eller att han får sätta på mig i vilken ställning han vill tills han kommer och detta går ganska fort, vad är det då jag har gjort dåligt? Det kan ju inte vart oskönt eller osexigt eftersom de bägge stönat, haft stånd och kommit. Jag kan också ta initiativ till sex, kanske ropa från duschen eller ta på honom när vi ligger i sängen. Det är ändå något med själva akten som har vart dålig eller jag har vart dålig på eftersom de säger att jag är dålig. Jag har gillat det, jag gillar sex.  Även om jag själv inte kommit, vilket jag oftast gjort, men gör jag inte det gör det ingenting. Jag har inte det som krav, det är nice ändå. 

Det är det här jag inte fattar. Vad är det egentligen jag gör dåligt? 
Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen