• Mandel

Kvinnor bättre i sängen

Det handlar väl i vanlig ordning om samspel. Kommunikation. Vara lyhörd osv.
    Precis som i alla former av relationer för att det ska fungera bra och alla inblandade ska vara nöjda.
    Eftersom alla gillar olika saker så måste man kommunicera och kompromissa. Går ju inte att gissa sig till vad den andre gillar eller bara köra sitt eget race.

Någon kan tycka att jag är skitbra i sängen och någon annan kan säkerligen tycka tvärt om.
    Precis som jag tycker olika om de män jag haft sex med. Och det är väl bara en som det inte spelar roll vad jag säger eller gör utan det hänger på hans brist på väl fungerande utrustning...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 08:58:05 följande:
    Dom jag har varit med, ingen var den andra lik. Nån var nervös och tafatt, nån var lika på som jag själv, och nån tog för sig mer än jag själv gjorde.

Har samma erfarenhet av män. Alla är olika. Har faktiskt råkat ut för endast en som var som en död sill typ och inte alls var med i matchen. 
    Några har blivit förvånade när jag tagit kommandot, någon ville ha kommandot men skötte det dåligt, någon har mest fokuserat på sitt eget in och ut osv.

• Mandel
    Anonym (Kassen) skrev 2020-03-19 09:39:07 följande:
    Mest negativt alltså. Trist att så få män är bra.
    Handlar nog mer om att de tror att man vill ha det på ett visst sätt och inte förstår signalerna. Inte ens alla gånger när man till och med säger saker.
    En kopplade direkt när jag tog bort hans hand från det han nu höll på med och sa själv - jasså, det gillade du inte.

De män jag sugit av har alla haft olika önskemål på en sådan sak som en avsugning. Går att göra på massor av olika vis!
Svar på tråden Kvinnor bättre i sängen