• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (grävling)
    Litenmenhård skrev 2020-04-25 18:13:20 följande:
    Det kan ju vara kul om man pratar med någon som vill se hur man ser ut. Det är inte så att jag skickar runt en massa bilder på mig själv.

Kan man inte nöja sig med en eller två bilder då?
    Tycker det ser så lustigt ut när man ser människor se sig själva i kameran och ta bilder mitt bland folk. på 80-talet hade inte ens yuppies tekniken.

• Litenmenhård
    Anonym (grävling) skrev 2020-04-25 18:21:56 följande:

Kan man inte nöja sig med en eller två bilder då?
    Tycker det ser så lustigt ut när man ser människor se sig själva i kameran och ta bilder mitt bland folk. på 80-talet hade inte ens yuppies tekniken.

Jag tar inte bilder mitt bland folk. Jag tycker med det är lustigt när folk går ute och tar en massa bilder på sig själv eller på mat de äter och sen postar det.
  • Anonym (grävling)
    Litenmenhård skrev 2020-04-25 18:27:45 följande:
    Jag tar inte bilder mitt bland folk. Jag tycker med det är lustigt när folk går ute och tar en massa bilder på sig själv eller på mat de äter och sen postar det.

Vad tar du bilder för nu då?

• Litenmenhård
    Anonym (grävling) skrev 2020-04-25 18:31:47 följande:

Vad tar du bilder för nu då?

Jag tog bland annat en bild på min jamaicaflagga.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-04-25 09:37:10 följande:

Sitter och jobbar lite. Får lite dåligt samvete av att inte ha varit på jobbet på typ tre veckor. Får se när jag går tillbaka dit. Är nog hemma nästa vecka med.

Du är hemma pga symptom antar jag? Ha inte dåligt samvete isf. Att du är hemma kanske räddar livet på en släkting till någon av dina arbetskamrater.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-25 21:36:30 följande:
    Du är hemma pga symptom antar jag? Ha inte dåligt samvete isf. Att du är hemma kanske räddar livet på en släkting till någon av dina arbetskamrater.
    Jag har inga symptom. Det är här Psykiskt. Därför jag får lite dåligt samvete.
  • Litenmenhård

BTW. Morrn, morrn. .

• LukeStairwalker

God morgon!!

Vilken lördag det blev! Städ och fix hela dagen och kvällen. Vid midnatt satte jag på filmen Taxi driver och var klar 0200. Men va bra den var!

Den har legat på "att-se"-listan i flera år.

Ikväll kanske jag hinner med "Deer hunter"

Hur var er lördag?

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-04-26 08:06:58 följande:
    Jag har inga symptom. Det är här Psykiskt. Därför jag får lite dåligt samvete.
    Aha! Ja då är det förstås lite svårare. Men så här, hade du varit hemma även utan corona så behöver du inte heller ha dåligt samvete. Folk kan ju må dåligt psykiskt av olika orsaker, just nu är en del oroliga för corona, eller så kan det vara nåt helt annat. Orsakerna bakom är inte intressant för den delen.
  • Mortiscia80
    LukeStairwalker skrev 2020-04-26 08:56:35 följande:

God morgon!!

Vilken lördag det blev! Städ och fix hela dagen och kvällen. Vid midnatt satte jag på filmen Taxi driver och var klar 0200. Men va bra den var!

Den har legat på "att-se"-listan i flera år.

Ikväll kanske jag hinner med "Deer hunter"

Hur var er lördag?

Vi tog sonen till lekparken och det var jättetrevligt :) Det blir nog en sväng idag också. Vi hade tur som fick vara ensamma första halvan av tiden! Annars har man sett vissa dagar att folk flockas som myror till en sockerbit... #socialdistancingffs
Svar på tråden Här är vi alla vänner.