Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ett skämt från min stand-up:
Ni som känner mig vet att jag är en ord-nazist. Jag har gått och tänkt på ett ord ett tag. Ni vet president Putin? I Sverige säger vi ju Putin. I Danmark blir det Puttin, i Frankrike blir det Putain och i Spanien blir det Puta. .
*Ravear loss*
Jag kör igång Brighburn nu. Får se om jag kan sova inatt :S
Mardrömmar. .
Jag tog vägen förbi 80-talet, men har nu hittat tillbaka till 90-talet. Jäklar vad bra musiken var på den tiden. Miss you 90th.
Extra starkt kaffe idag.
Undrar hur många av smurfarna som är homosexuella?
Mardrömmar. .
Såhär i karantäntider så kan man ju inte undgå att börja fundera över följande frågeställningar
1) Om den ena halvan i ett siamesiskt tvillingpar mördar någon och åker dit. Vad händer med den andra? Är han/hon betraktad som medskyldig? Som skyddande av brottsling? Eller totalt oskyldig? Hur verkställs straffet i dyl fall?
2) Om ett siamesiskt tvillingpar har sex med varandra är det att betrakta som onani eller incest?
Kan ni hjälpa mig att reda ut det här så att jag kommer vidare med min dag?
Tack på förhand.
Det är Torsten som har gått och blivit cowboy, ska du se Nu får du kolla om han kan spela munspel, kasta lasso, värma vita bönor över öppen eld samt sjunga "Get along litle doggies"