• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-21 11:11:46 följande:
    Kör du Smule också? En bekant till mig var med och tävlade förra året men jag har inte riktigt fastnat för appen.
    Det vet jag inte vad det är, haha. Jag har bara lagt upp mitt på Youtube. .
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-21 12:49:59 följande:

Hej på er alla trevliga!

Tja. Hur är läget? .
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-04-20 19:42:41 följande:
    Litenmenhård skrev 2020-04-20 19:46:52 följande:

För att göra lite reklam för mig själv.

Det kommer mer svar från mig...men...först...wow, cool låt och cool snubbe där. Tack för du delar med dig! Är det så kefft med Idol förresten?
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-04-21 12:53:00 följande:

Tja. Hur är läget? .

Tack, det är ok. Ska försöka ta mig ut i solen snart. Med en kopp kaffe som du också brukar göra. Hur är det med dig?
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-21 12:53:31 följande:
    Litenmenhård skrev 2020-04-20 19:46:52 följande:

För att göra lite reklam för mig själv.

Det kommer mer svar från mig...men...först...wow, cool låt och cool snubbe där. Tack för du delar med dig! Är det så kefft med Idol förresten?
    Jag har fler låtar. .

Haha, ja, det tycker jag att det är. Speciellt då när man hade en tjej som tvingade en att kolla på det varenda fredag. :-P.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-21 12:55:10 följande:
    Tack, det är ok. Ska försöka ta mig ut i solen snart. Med en kopp kaffe som du också brukar göra. Hur är det med dig?
    Jag ska med ut med en kopp kaffe om en stund. Har pratat i telefon den senaste timman, hehe. .

Det är bra här. Varmt bara.
  • Litenmenhård

Jag har ett problem. Det är så här att jag kan inte ringa till min kompis eller sms:a henne. Jag kommer bara till telesvar och sms:en går inte fram. Så oerhört frustrerande! Hon har nyligen bytt operatör, men jag tycker inte att det borde vara orsaken. Hon har inte heller pillat på inställningar på mobilen eller råkat blocka mig. Vad tror ni kan vara för fel?

• flygrl
    Mortiscia80 skrev 2020-04-18 13:03:40 följande:

God dag allihop! Efter en datorkrasch har jag nu återigen hittat tillbaka till den digitala världen. Nu återstår att föra över en massa filer från tidigare hårddisken. Suck...

Hallå där! Har följt dina datorproblem här i tråden med trasig dator ?> ny dator ?> missnöje med nya datorn ?> en till ny dator osv. Kan bara säga: hoppas det löser sig till det bästa snart...
    Mortiscia80 skrev 2020-04-19 15:10:05 följande:

Lite samma här, ska snart ta ut junior i barnvagnen på en härlig promenad i vårsolen! :)

Härligt!
    Mortiscia80 skrev 2020-04-21 10:23:30 följande:

Du, det finns de som är mycket värre. Håkan Hellström t ex brukar kunna nämnas i sådana sammanhang x) Och han är ändå en kändis som tjänar bra med cash på sin "sång". Nej då, jag tyckte den var bra, skön känsla och definitivt inte dålig sång.

Litenmenhård sjunger deffo bättre än många etablerade artister men samtidigt tycker jag Hellström gör bra musik och hans röst funkar fint där. Bob Dylan som pappa introducerat mig till låter på sätt och vis förjävlig rent sångmässigt men det funkar ändå i dom bra låtar han har. Men Dylan skulle absolut inte få sjunga på mitt bröllop (om vi säger att han nu skulle va intresserad av det). :/

Men...tummen upp för Litenmenhård!
  • Litenmenhård

Då ska ni höra mig i duschen. Låter för jävligt! . Jag skyller på akustiken. Haha.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.