Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej på er alla trevliga!
Hej på er alla trevliga!
För att göra lite reklam för mig själv.
Tja. Hur är läget? .
För att göra lite reklam för mig själv.
Jag har ett problem. Det är så här att jag kan inte ringa till min kompis eller sms:a henne. Jag kommer bara till telesvar och sms:en går inte fram. Så oerhört frustrerande! Hon har nyligen bytt operatör, men jag tycker inte att det borde vara orsaken. Hon har inte heller pillat på inställningar på mobilen eller råkat blocka mig. Vad tror ni kan vara för fel?
God dag allihop! Efter en datorkrasch har jag nu återigen hittat tillbaka till den digitala världen. Nu återstår att föra över en massa filer från tidigare hårddisken. Suck...
Lite samma här, ska snart ta ut junior i barnvagnen på en härlig promenad i vårsolen! :)
Du, det finns de som är mycket värre. Håkan Hellström t ex brukar kunna nämnas i sådana sammanhang x) Och han är ändå en kändis som tjänar bra med cash på sin "sång". Nej då, jag tyckte den var bra, skön känsla och definitivt inte dålig sång.
Då ska ni höra mig i duschen. Låter för jävligt! . Jag skyller på akustiken. Haha.