• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-04-22 09:02:12 följande:

Undrar hur många av smurfarna som är homosexuella?

Jag skulle tippa på ungefär lika många som "vanligt", så ca 2 % och ungefär lika många eller något fler som skulle vara bisexuella.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-04-22 09:02:12 följande:

Undrar hur många av smurfarna som är homosexuella?

Jag skulle tippa på ungefär lika många som "vanligt", så ca 2 % och ungefär lika många eller något fler som skulle vara bisexuella.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-22 13:09:04 följande:
    Jag tänkte bara eftersom det inte finns några kvinnor i smurfbyn.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-04-22 14:02:07 följande:
    Jag tänkte bara eftersom det inte finns några kvinnor i smurfbyn.
    Ja det finns ju en stackare x) Hon lär nog kunna välja och vraka!
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-22 15:01:45 följande:
    Ja det finns ju en stackare x) Hon lär nog kunna välja och vraka!
    Haha! Ja, precis. Henne går det nog ingen nöd på. 
  • Litenmenhård

John Holt.

How nice. .

• flygrl

Tittar förbi som hastigast och säger hej till alla! Försöker återkomma senare.

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-22 16:57:54 följande:

Tittar förbi som hastigast och säger hej till alla! Försöker återkomma senare.

Tja. . Hur är läget?
  • Disa35
    Anonym (Välhängd sverigedemokrat) skrev 2020-04-22 11:05:38 följande:

Såhär i karantäntider så kan man ju inte undgå att börja fundera över följande frågeställningar

1) Om den ena halvan i ett siamesiskt tvillingpar mördar någon och åker dit. Vad händer med den andra? Är han/hon betraktad som medskyldig? Som skyddande av brottsling? Eller totalt oskyldig? Hur verkställs straffet i dyl fall?

2) Om ett siamesiskt tvillingpar har sex med varandra är det att betrakta som onani eller incest? 

Kan ni hjälpa mig att reda ut det här så att jag kommer vidare med min dag?

Tack på förhand. 

Äntligen något att fundera på - yes!!!! 

1/ Jag skulle tro, om man utgår från svensk lagstiftning, att den som begår mordet betraktas som skyldig och den andra som icke skyldig. Problemet blir ju då att fastställa vem som faktiskt gjorde det - angående t ex DNA är ju det identiskt hos enäggstvillingar (vilket siamesiska rimligen borde vara). Om de båda skyller på varandra är väl risken stor att det hela utvecklas till ett s.k Lindomefall. Jag tror oavsett inte att det utdöms någon påföljd som innebär frihetsberövande - hur skulle man utverka det?

2/ Strikt juridiskt är det incest. Fysiskt sett är det omöjligt att få till nästan allting, med undantag för "handjobb".

Får man fråga hur i all världen du kom att tänka på detta, och vad det har med karantän att göra?
  • Litenmenhård

Yo, homies and homettes. .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.