• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-26 08:58:29 följande:
    Aha! Ja då är det förstås lite svårare. Men så här, hade du varit hemma även utan corona så behöver du inte heller ha dåligt samvete. Folk kan ju må dåligt psykiskt av olika orsaker, just nu är en del oroliga för corona, eller så kan det vara nåt helt annat. Orsakerna bakom är inte intressant för den delen.
    Jo, det har du ju rätt i. Jag blir bara så frustrerad för jag har så mycket att göra på jobbet. (Mycket kul.). Ska börja filma snart och då behöver jag ju vara på plats.
  • LukeStairwalker
    Mortiscia80 skrev 2020-04-26 08:59:48 följande:

Vi tog sonen till lekparken och det var jättetrevligt :) Det blir nog en sväng idag också. Vi hade tur som fick vara ensamma första halvan av tiden! Annars har man sett vissa dagar att folk flockas som myror till en sockerbit... #socialdistancingffs

Va mysigt! Läge för picknick vid lekplatsen om det blir fint väder?

Jag ska rensa på vinden och förhoppningsvis sitta i solen med en kaffekopp och p3 dokumentär på eftermiddagen. Och kör tungt benpass på gymmet!
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-04-26 09:00:31 följande:
    Jo, det har du ju rätt i. Jag blir bara så frustrerad för jag har så mycket att göra på jobbet. (Mycket kul.). Ska börja filma snart och då behöver jag ju vara på plats.
    Kan du ta lite deltid? Alltså kanske gå dit 2-3 dagar i veckan och testa på? Ångest och oro blir sällan bättre av att man stänger in sig, man mår bra av att träffa andra.
  • Mortiscia80
    LukeStairwalker skrev 2020-04-26 09:08:03 följande:
    Va mysigt! Läge för picknick vid lekplatsen om det blir fint väder?

Jag ska rensa på vinden och förhoppningsvis sitta i solen med en kaffekopp och p3 dokumentär på eftermiddagen. Och kör tungt benpass på gymmet!
    Supermysigt :) Förutom den oväntat kalla och starka blåsten, jag som är väldigt frusen av mig hade inte ens hälften så roligt som sonen x) Han är dock för livlig för picnic än så länge men när han blir lite äldre så vore det ju hur fint som helst! :)

Lycka till med rensningen! Det kan behövas ibland. Vilken dokumentär är det du tänkt dig?
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-26 09:32:26 följande:
    Kan du ta lite deltid? Alltså kanske gå dit 2-3 dagar i veckan och testa på? Ångest och oro blir sällan bättre av att man stänger in sig, man mår bra av att träffa andra.
    Jo, det skulle jag kunna göra, men jag har varit så trött med. Blir det av depression. Jag är sån att mår jag dåligt så stänger jag in mig och väntar på att det ska gå över. Inte den bästa strategin kanske, men...
  • LukeStairwalker
    Mortiscia80 skrev 2020-04-26 09:34:19 följande:
    Supermysigt :) Förutom den oväntat kalla och starka blåsten, jag som är väldigt frusen av mig hade inte ens hälften så roligt som sonen x) Han är dock för livlig för picnic än så länge men när han blir lite äldre så vore det ju hur fint som helst! :)

Lycka till med rensningen! Det kan behövas ibland. Vilken dokumentär är det du tänkt dig?

Tack! Det blev Rättegångspodden istället "Mordet på Marina"

Grymt bra, som vanligt:)

• flygrl

God söndageftermiddag y?all!

Har märkt att jag inte är nåt vidare på att ta en sån här tråd sådär laidback som man väl egentligen borde. Jag känner alltid att jag vill svara alla och kommentera allt och det är kanske lite orealistiskt. Fast det är sån jag är så nu kör jag på det med svar på ena och andra...

Hoppas alla har det bra därute!

• Mortiscia80

Jodå, det blev promenad till lekparken idag också :) Ikväll ska maken göra hemmagjorda hamburgare med strips, vi har air fryer :D

• flygrl
    Mortiscia80 skrev 2020-04-26 16:56:56 följande:

Jodå, det blev promenad till lekparken idag också :) Ikväll ska maken göra hemmagjorda hamburgare med strips, vi har air fryer :D

Låter som en trevlig söndag. Gott med hamburgare med strips!
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-26 16:50:59 följande:

God söndageftermiddag y?all!

Har märkt att jag inte är nåt vidare på att ta en sån här tråd sådär laidback som man väl egentligen borde. Jag känner alltid att jag vill svara alla och kommentera allt och det är kanske lite orealistiskt. Fast det är sån jag är så nu kör jag på det med svar på ena och andra...

Hoppas alla har det bra därute!

Tja. . Jag har det ganska bra i alla fall. Du då? .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.