Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Vi tog sonen till lekparken och det var jättetrevligt :) Det blir nog en sväng idag också. Vi hade tur som fick vara ensamma första halvan av tiden! Annars har man sett vissa dagar att folk flockas som myror till en sockerbit... #socialdistancingffs
Tack! Det blev Rättegångspodden istället "Mordet på Marina"
Grymt bra, som vanligt:)
God söndageftermiddag y?all!
Har märkt att jag inte är nåt vidare på att ta en sån här tråd sådär laidback som man väl egentligen borde. Jag känner alltid att jag vill svara alla och kommentera allt och det är kanske lite orealistiskt. Fast det är sån jag är så nu kör jag på det med svar på ena och andra...
Hoppas alla har det bra därute!
Jodå, det blev promenad till lekparken idag också :) Ikväll ska maken göra hemmagjorda hamburgare med strips, vi har air fryer :D
Jodå, det blev promenad till lekparken idag också :) Ikväll ska maken göra hemmagjorda hamburgare med strips, vi har air fryer :D
God söndageftermiddag y?all!
Har märkt att jag inte är nåt vidare på att ta en sån här tråd sådär laidback som man väl egentligen borde. Jag känner alltid att jag vill svara alla och kommentera allt och det är kanske lite orealistiskt. Fast det är sån jag är så nu kör jag på det med svar på ena och andra...
Hoppas alla har det bra därute!