Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Det är alla tiders! Vinden är lite mindre rörig, garaget är lite mer organiserat, jag har ätit entrecote med en kall pilsner till på balkongen, tagit en promenad i skogen och nu gymmet. Grym söndag!
Hur är det själv?
Oj, vad flitig du är. .
Jag svarar på det som jag tycker är intressantast. .
Jag vet inte vem som ska spela Torsten än. Lite svårt att få till det med en dammråtta så jag tror inte han kommer synas i bild. Tror det blir lite av en konstfilm typ. .
Jo, det har jag sett på någon gång.
Tycker också det är intressant att kunna byta meningar med varandra även om man inte tycker samma.
Jag känner att det här får gå över på något sätt. Jag försöker tänka positivt. .
Aww, vad gulligt. Ge den en klapp från mig. .
Aww, vad gulligt. Ge den en klapp från mig. .
Jag känner att det här får gå över på något sätt. Jag försöker tänka positivt. .
Låter fint. Är du nån sort superhjälte eller? Du får så mycket gjort!
Det är ok. Ska käka snart jag med, kycklinglever som är knaperstekt på utsidan, rosa inuti med stekt lök och potatismos. Har tränat tidigare idag.
Låter fint. Är du nån sort superhjälte eller? Du får så mycket gjort!
Det är ok. Ska käka snart jag med, kycklinglever som är knaperstekt på utsidan, rosa inuti med stekt lök och potatismos. Har tränat tidigare idag.