Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jodå, det blev promenad till lekparken idag också :) Ikväll ska maken göra hemmagjorda hamburgare med strips, vi har air fryer :D
God söndageftermiddag y?all!
Har märkt att jag inte är nåt vidare på att ta en sån här tråd sådär laidback som man väl egentligen borde. Jag känner alltid att jag vill svara alla och kommentera allt och det är kanske lite orealistiskt. Fast det är sån jag är så nu kör jag på det med svar på ena och andra...
Hoppas alla har det bra därute!
Ja, det är min egen mormor jag skriver om. Håller på att skriva en bok om henne och om mitt liv.
Jo, jag har rätt nummer. Trodde det var driftstörningar först också, men det har varit så i ett par veckor nu. .
Haha, jag dansar inte. Speciellt inte i duschen, även om jag har en badmatta. .
Spansk reggae är rätt häftig, tycker jag.
Ett skämt från min stand-up:
Ni som känner mig vet att jag är en ord-nazist. Jag har gått och tänkt på ett ord ett tag. Ni vet president Putin? I Sverige säger vi ju Putin. I Danmark blir det Puttin, i Frankrike blir det Putain och i Spanien blir det Puta. .
Mardrömmar. .
Undrar hur många av smurfarna som är homosexuella?
Tja. . Hur är läget?
Skönt att man kan få jobba hemifrån när det behövs.
Nu sover Torsten så gott. Ska strax med gå och lägga mig.
Snart kommer Torsten the movie. .
Jo, samma här. Kul att se hur svenskarna inte bara influerat USA utan även också i viss mån byggt upp landet. .
Historia är ju kul. Samma sak med religion. Jag är varken rojalist eller religiös, men jag tycker det är intressanta ämnen.
Sitter och jobbar lite. Får lite dåligt samvete av att inte ha varit på jobbet på typ tre veckor. Får se när jag går tillbaka dit. Är nog hemma nästa vecka med.
Jag har inga symptom. Det är här Psykiskt. Därför jag får lite dåligt samvete.
Jag tog bland annat en bild på min jamaicaflagga.
Jag tar inte bilder mitt bland folk. Jag tycker med det är lustigt när folk går ute och tar en massa bilder på sig själv eller på mat de äter och sen postar det.
Ett skämt från min stand-up:
Ni som känner mig vet att jag är en ord-nazist. Jag har gått och tänkt på ett ord ett tag. Ni vet president Putin? I Sverige säger vi ju Putin. I Danmark blir det Puttin, i Frankrike blir det Putain och i Spanien blir det Puta. .
Undrar hur många av smurfarna som är homosexuella?
Skönt att man kan få jobba hemifrån när det behövs.
Snart kommer Torsten the movie. .
Historia är ju kul. Samma sak med religion. Jag är varken rojalist eller religiös, men jag tycker det är intressanta ämnen.
Jag har inga symptom. Det är här Psykiskt. Därför jag får lite dåligt samvete.
Jag tar inte bilder mitt bland folk. Jag tycker med det är lustigt när folk går ute och tar en massa bilder på sig själv eller på mat de äter och sen postar det.
Tja. . Jag har det ganska bra i alla fall. Du då? .
Ja jag tror vi kommer att vara mycket i lekparken de kommande helgerna :) Förutsatt att det inte är för mycket folk. Samtidigt känner jag mig kluven för även smittade människor kan ju tänkas gå dit och ta i lekgrejerna :s Jag tvättade händerna noga på sonen när vi kom hem iaf.
Vad äter du till middag idag?
Visst är det en bra maskin! :D Fast vi har inget uppsamlingskärl under utan mer som en skål man har stripsen i eller vad det är och den tar man ur och rengör. Guu så gott det lät med laxen! :D Ska tänka på det framöver. Vi har inte riktigt fått till annat än strips i den där, kycklingnuggets t ex blir inte alls lika goda som om man steker dem så jag vet inte vad vi gör för fel :s