Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag tror knappt de vet själva riktigt hur de tänker därborta - det verkar väldigt rörigt.
Klart du är svensk, du är född här.
Mina blev åtta år den 21 november ifjol, så åtta och ett halvt år ungefär.
Lugnt, jag tog inte det som kritik mot Sverige (dessutom tror jag att det är sant). Och det är väl inget som hindrar att man är kritisk mot sitt hemland? Inget land är perfekt, jag är själv kritisk mot vissa saker i både Sverige och Lettland.
Så min gubbe skulle känna sig mer hemma i Venezuela . Vet inte vad det beror på här, någon sorts tydlig markering av ägande kanske. Plus att de verkar behöva raka besked om allting, eller åtminstone uppskatta det.
Mycket sorgligt. Hur är det på Cuba?
Skönt att höra att de lyckades ta sig ur propagandan i alla fall
Jodå, den mesta gröten hamnade i magen.
Kanske det, jag kan ju fråga i alla fall
Det är Torsten som har gått och blivit cowboy, ska du se Nu får du kolla om han kan spela munspel, kasta lasso, värma vita bönor över öppen eld samt sjunga "Get along litle doggies"
Tack flygrl, men idag har han varit väldigt lugn. BTW, din lilla hårboll kissar inte i dina tofflor, va?
Hej e de någon som är allergisk mot b12 och tarmen inte tar upp de b12 man får i sig genom mat?
Finns de nåt annat sätt man kan få i sig de?
Hej e de någon som är allergisk mot b12 och tarmen inte tar upp de b12 man får i sig genom mat?
Jo, det minns jag. .
Hon går också och lägger sig tidigt i och med att hon går upp 03:15 varje dag för jobbet så jag blev förvånad när hon ringde vid den tiden.
Menar du att jag ska köpa en ryggkliare till mitt öra? Haha.
Äntligen helg! Ta fram rådjurssadeln, kaviaren och korka upp champagnen!
Ja, jag har ju skrivit en del låtar. .
*Tvättar*
En uppdatering om den här söta tjejen som bor tvärs över gården. Det har varit lite Schrödingers katt över det, om hon har pojkvän eller inte. Jag kan ju nu säga att katten är död.
Jag har tråkigt.
Drar igång lite reggae på högsta volym. Man får roa sig så gott det går.
Någon som vill dansa? .
Buenos nachos.
Hur kommer det sig att jag lyssnar på AIK-trubaduren?
Tja. Duktig du är. .
Jo, det blir varmare och varmare ute nu. .
Tack flygrl, men idag har han varit väldigt lugn. BTW, din lilla hårboll kissar inte i dina tofflor, va?
Äntligen helg! Ta fram rådjurssadeln, kaviaren och korka upp champagnen!
*Tvättar*
Jag har tråkigt.
Drar igång lite reggae på högsta volym. Man får roa sig så gott det går.
Buenos nachos.
Tja. Duktig du är. .
Jo, det blir varmare och varmare ute nu. .
Vi sparkar igång helgen med gymmet, hämtpizza, mörkrostat kaffe, kvällspromenix och tv3 dokumentär. Förmodligen lite xbox senare. Hur är er fredag?
Barnen har florsocker eller sylt, jag kör lönnsirap med färska jordgubbar och skivad banan :)
Och två koppar kaffe :P
Sen kan jag kasta skivstänger från vägg till vägg på gymmet :D
Haha, usch, nej tack. :-P.
Jo, jag tänkte om man kunde göra om "The wheels on the bus" till en technolåt. .
Den låten får jag lyssna på. .
Jo, det ska ju bli jättevarmt nu i veckan. Det är skönt att han inte har ADHD hela tiden utan bara ibland, haha.
Ok, bara tänkte om hon var så busig att hon gjorde det.