Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag har använt splitters förut, har provat flera olika men det är precis som om de inte funkar särskilt bra. T ex om jag kopplar in min externa hdd så kanske den inte dyker upp under Den här datorn. Jättemärkligt. Så jag har helst bara vanliga usb-ingångar så jag slipper sånt krafs. 3 minst, helst 4 fast det har man väl knappt längre i en laptop.
Har min gamla burk i källaren men eftersom jag ibland är på resande fot så är det smidigare med en laptop då. Iofs gav du mig något att tänka på för jag har ytterligare en äldre laptop som jag isf skulle kunna ha på resor, men det kostar ju ungefär lika mycket att rusta upp burken då. Måste ju börja redan från moderkortet och arbeta mig uppåt liksom.
Och god morgon! Nu ska jag steka amerikanska pannkakor :)
@Alla: God eftermiddag! Hoppas alla har en skön söndag. Själv ska jag ut nu och springa i vårvädret. Härligt när solen tittar fram och börjar värma.
Återkommer senare!
@Alla: God eftermiddag! Hoppas alla har en skön söndag. Själv ska jag ut nu och springa i vårvädret. Härligt när solen tittar fram och börjar värma.
Återkommer senare!