• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

• Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Anonym (Qwerty)
    Wagner skrev 2020-03-11 13:13:00 följande:
    Ja, folk är mkt inskränkta här på FL, i regel, och åldersfixerade.
    Ok. Så du som inte är åldersfixerad kan tänka dig nån som är 20 år äldre än dig?
  • Miss Skywalker
    Anonym (LB) skrev 2020-03-11 11:07:47 följande:
    Samma här. Min pojkvän är 20 år äldre än mig. Vi har varit tillsammans i 2,5 år nu. Vi har mycket gemensamt, samma humor och vi har alltid så roligt ihop! Vi har inte ens tänkt på åldern. Vi är väldigt kära och älskar varandra väldigt mycket. Så himla trött på alla fördomar folk har.
    Fråga honom om han kan tänka sig en 20 år äldre..
  • Anonym (Old)
    Miss Skywalker skrev 2020-03-11 16:03:48 följande:
    Fråga honom om han kan tänka sig en 20 år äldre..
    Det går inte att jämföra på det sättet.
    En 25-årig kvinna tycker inte att 45-åriga män ser lika gamla ut som 45-åriga män tycker om 65-åriga kvinnor.
  • Anonym (Old)

Kvinnor dras oftast till äldre män.

Män dras oftast till yngre kvinnor.

• Anonym (Qwerty)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 16:17:42 följande:
    En 25-årig kvinna tycker inte att 45-åriga män ser lika gamla ut som 45-åriga män tycker om 65-åriga kvinnor.
    Men som 25-årig man kunde han tänkt sig en 45-årig kvinna?
  • Anonym (L)

I din fantasi kanske. Som 20-25-åring kunde jag och mina tjejkompisar inte alls förstå varför män i våra pappors ålder raggade på oss. Vi blev äcklade men tyckte samtidigt på nåt sätt synd om gubbarna..
  • Anonym (Old)
    Anonym (Qwerty) skrev 2020-03-11 16:22:56 följande:
    Men som 25-årig man kunde han tänkt sig en 45-årig kvinna?
    Jajamän.
  • Anonym (Old)
    Anonym (L) skrev 2020-03-11 16:23:25 följande:
    I din fantasi kanske. Som 20-25-åring kunde jag och mina tjejkompisar inte alls förstå varför män i våra pappors ålder raggade på oss. Vi blev äcklade men tyckte samtidigt på nåt sätt synd om gubbarna..
    Om ni inte kunde förstå varför så är det nog mest att ni var naiva/lite småkorkade.
  • Miss Skywalker
    Ja? Den jag citerade trodde inte åldern spelade någon roll..
  • Anonym (Old)
    Anonym (L) skrev 2020-03-11 16:23:25 följande:
    Många som fantiserar här. Om att män vill ha unga kvinnor som de kan bestämma över/styra. 
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?