• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

• Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:34:47 följande:

Män attraheras oftast mer av en 20 år yngre kvinna, än en 20 år äldre kvinna.

Exakt. De är mer kräsna.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:39:22 följande:

Till vad?

Till dig.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:37:20 följande:

Ja, innan porren så tände män inte på kvinnliga former. 

Då var det bl.a. fåren som låg illa till.

Ja då var det faktiskt. På landet. Om män inte hittar nån attraktiv kan de ha sex med vem som helst, eller ett får. När det gäller sex är män väldigt slampiga. När det gäller relationer extremt kräsna. Då vill de helst ha en 20 år yngre fotomodell... Och så undrar folk varför det finns incels.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:40:34 följande:
    Till dig.
    Matchningen är kvar. Jag tänker inte kontakta henne. Så jag vet inte vad hon skulle säga nej till.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:44:33 följande:

Matchningen är kvar. Jag tänker inte kontakta henne. Så jag vet inte vad hon skulle säga nej till.

Hon skulle säga nej OM du kontaktade henne. Garanterat.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:44:11 följande:
    Ja då var det faktiskt. På landet. Om män inte hittar nån attraktiv kan de ha sex med vem som helst, eller ett får. När det gäller sex är män väldigt slampiga. När det gäller relationer extremt kräsna. Då vill de helst ha en 20 år yngre fotomodell... Och så undrar folk varför det finns incels.
    More Crazy Shit...
    Foten i munnenFörvånad
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:46:11 följande:
    Hon skulle säga nej OM du kontaktade henne. Garanterat.
    Jag skulle inte säga nej om hon ville.
  • Anonym (Annika)

Jag har också tänkt på det sneda åldersspannet som killar söker i. Män 45-50 (på HP) söker ofta 30-50 år, el. dyl. Men de senaste två dagarna har nästan alla jag har tittat på skrivit att de söker typ 20-40 år. Jättekonstigt, och för många för att vara en slump. Hmmm?
    Ja ja, något ska man ju ha att fundera över!

• Anonym (Old)
    Anonym (Annika) skrev 2020-03-11 18:15:44 följande:

Jag har också tänkt på det sneda åldersspannet som killar söker i. Män 45-50 (på HP) söker ofta 30-50 år, el. dyl. Men de senaste två dagarna har nästan alla jag har tittat på skrivit att de söker typ 20-40 år. Jättekonstigt, och för många för att vara en slump. Hmmm?
    Ja ja, något ska man ju ha att fundera över!

Till skillnad från dig så ligger jag inte sömnlös över sånt här.
    Vanligt att kvinnor söker mycket yngre män. Kan skilja 25-30 år i många fall. Ofta ser de här kvinnorna yngre ut än vad de är. 60 och ser ut som 45.
    Precis som många män inte gubbat till sig, så är kvinnorna inte tanter.
    Och de attraheras av yngre, precis som män gör.
    Vad konstigt Glad
  • Anonym (Annika)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 21:03:34 följande:
    Till skillnad från dig så ligger jag inte sömnlös över sånt här.
    Vanligt att kvinnor söker mycket yngre män. Kan skilja 25-30 år i många fall. Ofta ser de här kvinnorna yngre ut än vad de är. 60 och ser ut som 45.
    Precis som många män inte gubbat till sig, så är kvinnorna inte tanter.
    Och de attraheras av yngre, precis som män gör.
    Vad konstigt Glad
    Jag ligger ju inte sömnlös över det, men tyckte det var lite anmärkningsvärt, en kul grej jag märkt just idag då jag också snubblade över denna tråden, så jag tänkte att det kunde passa in att delge er det. 
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?