• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

• Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Anonym (Feminin)

Känner inte igen mig alls i detta, sex i 20-30 års åldern var inte alls lika kul och härligt som det är nu i 40-50 års åldern. Nyfiknare och kåtare än någonsin, men på något sätt är det skambelagt att visa dessa känslor som kvinna i medelåldern och man blir dömd som någon slags kåta-Gun.

Samtidigt ska man brottas med tankarna på att männen hellre leker med en oerfaren 20åring bara för dom har fastare och fräschare kroppar. Trist och väldigt avtändande.

• Anonym (mm)
    Anonym (Feminin) skrev 2020-03-12 11:11:03 följande:

Känner inte igen mig alls i detta, sex i 20-30 års åldern var inte alls lika kul och härligt som det är nu i 40-50 års åldern. Nyfiknare och kåtare än någonsin, men på något sätt är det skambelagt att visa dessa känslor som kvinna i medelåldern och man blir dömd som någon slags kåta-Gun.

Samtidigt ska man brottas med tankarna på att männen hellre leker med en oerfaren 20åring bara för dom har fastare och fräschare kroppar. Trist och väldigt avtändande.

Jag är snart 42 och håller med dig om att sex är något annat nu. Har nog inte riktigt njutit av sex förrän vid mitt senaste förhållande. Har tyvärr inget förhållande nu vilket är trist.. Vill dock säga emot dig i att män hellre är med yngre. Tror många män gärna är med kvinnor som är 5-15 år äldre. Sen är det ju klart att man kan bli bortvald pga man inte kan bli mamma så långt fram i åldern men om man bortser från det så tänker jag att många män verkligen inte har något emot att kvinnan är äldre.
  • Anonym (Old)

Jag dömer inte kvinnor som är kåta. 
    Oavsett ålder.
    Jag leker inte hellre med en 20-årig kvinna, än en kvinna på 40-50. 
    Är hon attraktiv, kåt och vill, så säger jag inte nej, jag diskriminerar inte Glad
  • Anonym (gäst)

Hört att många män tänder på så unga tjejer som 16 år och kanske yngre till och med. (Ca. 50% av alla män typ) De är hebefiler eller vad de heter

• Anonym (gäst)

Hört att många män tänder på så unga tjejer som 16 år och kanske yngre till och med. (Ca. 50% av alla män typ) De är hebefiler eller vad de heter

• Anonym (gäst)

• Anonym (glad)

Vi män som gillar mindre fasta kroppar finns. :) Det är synd bara att normen är fasta kroppar osv...
  • Anonym (Old)
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 11:27:20 följande:

Ja, 16-åriga tjejer kan vara otroligt sexiga. Vilka kroppar.
    Men gränsen för mig går vid 18.
  • Anonym (K)

Men hur svårt är det.

Vissa gillar äldre, vissa gillar yngre, vissa gillar smala, vissa gillar större osv..

Vad gäller yngre. Är det så svårt att tänka sig att något fräscht, nytt, ungt, tight om man nu vill det, nytt osv låter attraktivt??

• Anonym (Old)
    Anonym (glad) skrev 2020-03-12 11:28:43 följande:
    Vi män som gillar mindre fasta kroppar finns. :) Det är synd bara att normen är fasta kroppar osv...
    Man kan ju ha en egen norm. Och skita i vad andra tycker. Det gör jag. Jag gillar allt möjligt. Ungt, äldre, slanka, mulliga, små tuttar, stora tuttar.

It's all good Solig
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?