• Wifey.

BF november 2020

Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

Ska bli så kul att följas åt.

• Svar på tråden BF november 2020
  • tsivkojs

Hej!

Jag hoppar gärna in i tråden. Jag är i vecka 6 tror jag. Väldigt osäkert då jag inte hade någon mens förra månaden , men då var graviditetstestet negativt. Så antar att den hoppade över.

Utgår från när jag skulle ha haft mensen enligt p- tracker! Svårt.. plussade iallafall i måndags!

Har haft ganska stark molvärk till och från. Är glad och nervös! Kul att höra hur andra har det. :D

• Mirum
    Rosiedaisy18 skrev 2020-03-21 13:40:21 följande:

Hej! Jag är också gravid och har bf 22 november :) jag är 20 är och har redan en pojke som kommer vara 2 år och 9 månader när nästa bebis kommer!

Jag är jättegärna med i facebook-gruppen :)

Pm :)
  • Mirum
    flerbarnsmamman85 skrev 2020-03-20 16:22:10 följande:

Har bf 3/11 är gärna med i fb-gruppen :)

pm :)
  • Jagochhon

Hej på er allihopa. Det var som jag fasade. Fick mitt missfall i fredags :( någon som fått missfall och sedan blivit gravida igen efter?

• sockerdricka

Hej!

Jag plussade i måndags, BF 21/11. Glad och nervös!!! Finns det plats i fb-gruppen så är jag gärna med :D

• Kallamakka
    Jagochhon skrev 2020-03-23 07:36:28 följande:

Hej på er allihopa. Det var som jag fasade. Fick mitt missfall i fredags :( någon som fått missfall och sedan blivit gravida igen efter?

Jag blödde ut mitt missfall 19 februari. Plussade igen 20 mars, så det går absolut.

Kram!
  • Estelle27
    Jagochhon skrev 2020-03-23 07:36:28 följande:

Får jag fråga hur förloppet var? Jag hade bruna flytningar i 2 dagar för att sedan få en mindre blödning i lördags. Haft bruna flytningar sedan dess. MVC sa att jag skulle ta ett gravtest om 1 vecka, visade de sig positivt skulle jag höra av mig och anse mig själv som gravid...
  • Jagochhon

Hej på er. Tack så mycket för era peppande ord! Värmer verkligen. Jag fick en brunaktig flytning 2 dagar före jag började få rosa blod i samband med att jag kissade. Efter det blev det mer och mer blod. Åkte in på torsdagen men åkte hem efter att ha väntat några timmar och sköterskan sa att de ändå inte skulle kunna se något så om det var missfall skulle kroppen klara det själv. På fredag eftermiddag så började jag blöda mer som i början på mens och åkte in. Där kunde dom se på vul att det var något påväg ut. Så ja :( så gick den graviditeten. Nu blöder jag inte lika mycket så jag hoppas på att få köra igång igen snart.

• Jagochhon

Estelle27 det kan ju fortf. Visa positivt i upp till 2 veckor efter ett missfall. Jag hade åkt in och bett dom kolla ifall du blir orolig. Hoppas att det går bättre för dig ?

Svar på tråden BF november 2020