• Wifey.

BF november 2020

Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

Ska bli så kul att följas åt.

• Svar på tråden BF november 2020
  • emeliiiiiie

Jag ska göra tidigt vul (v.8 nu) om 1.5 vecka eftersom jag tidigare haft utomkveds. Går detta vägen är det tredje barnet, andra med min nuvarande sambo. Ibland undrar jag vafan jag gett mig in på haha. Någon mer som har fler barn redan?

• dameke
    emeliiiiiie skrev 2020-03-28 09:56:15 följande:

Jag ska göra tidigt vul (v.8 nu) om 1.5 vecka eftersom jag tidigare haft utomkveds. Går detta vägen är det tredje barnet, andra med min nuvarande sambo. Ibland undrar jag vafan jag gett mig in på haha. Någon mer som har fler barn redan?

Jag är gravid med nr. 4, bf 7.11 :)
  • Barnvakten1
    Kallamakka skrev 2020-03-28 05:09:17 följande:

Ja den här pandemin ställer verkligen till det, hoppas det går över hyffsat snabbt, och saker får återgå till normalt..

Jag vet inte heller riktigt med veckorna, blir lite speciellt räknat med IVF men dina veckor stämmer säkert.

För mig blev det dessvärre missfall nummer fyra nu, så jag drar mig tillbaks och får ta paus från det här (pga Corona) och se när det blir dax för oss igen.

Stort lycka till nu! Kram!

Åh nej, jag beklagar verkligen missfallet! Så tråkigt. Hoppas verkligen att Corona försvinner snart så att ni kan sätta igång igen. Enda positiva med en paus är väl att det snart är sommar och att man kan njuta lite mer då av att vara ute och så lite semester också.

Tack för lycka till, önskar dig detsamma! Kram
  • Hejpadig91

Hej, skulle ni vilja hjälpa mig tolka detta? Testet togs i morse BIM +7. Tycker att det är jätte svagt. Med min dotter så fick jag +4 dagar innan mens. (BF 30 november om det går vägen) ????

• Limarie

Jag är annars med i BF oktober 2020 och har gjort nu en grupp på Facebook "Föräldrargrupp Göteborg Höstbebisar 2020". Detta för att lära känna andra blivande föräldrar som bor i närheten och där man kanske framöver kan bilda sin egen föräldrargrupp. Någon av er som bor i Göteborg eller närheten och vill vara med? Skicka bara ett meddelande till mig, gruppen är privat. Sedan kan jag bjuda in er.

Jag tänker att november är väl också fortfarande höst! Eller?!

• emlizz

Mirum, går också gärna med i fb grupp om den är privat å hemlig ????

Grattis till allas plus, vad spännande. Vi föder sannolikt före karantänbebisarna som förväntas december januari. Hihi. ????

• Monron1617

Hej allihopa!

Stort grattis till era härliga plus!

Jag är ny här i tråden.

Monica heter jag och jag är nu gravid med min fjärde lilla plutt. Om allting går bra så är liten beräknad till 5/11 ???? Jag läste igenom lite i tråden och såg att det är startad en FB-grupp för de som har bf i november 2020. Jag går hemskt gärna med i den gruppen om jag får ????

• Mirum
    emlizz skrev 2020-03-30 18:21:45 följande:

Mirum, går också gärna med i fb grupp om den är privat å hemlig ????

Grattis till allas plus, vad spännande. Vi föder sannolikt före karantänbebisarna som förväntas december januari. Hihi. ????

spirea skrev 2020-03-30 10:41:38 följande:

Jag går också gärna med i fb-gruppen om den är hemlig! Glad

Skickat pm :)
  • Mirum
    Monron1617 skrev 2020-03-30 21:57:18 följande:

Hej allihopa!

Stort grattis till era härliga plus!

Jag är ny här i tråden.

Monica heter jag och jag är nu gravid med min fjärde lilla plutt. Om allting går bra så är liten beräknad till 5/11 ???? Jag läste igenom lite i tråden och såg att det är startad en FB-grupp för de som har bf i november 2020. Jag går hemskt gärna med i den gruppen om jag får ????

Går inte skicka pm till dig du får gärna skicka till mig så bjuder jag in dig i gruppen :)
Svar på tråden BF november 2020