• Wifey.

BF november 2020

Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

Ska bli så kul att följas åt.

• Svar på tråden BF november 2020
  • Lirill

Hej!

Gravid här med fjärde????

Går gärna med i en facebook grupp????

Hur hittar jag till den?

Förresten Stort Grattis till er alla som plussat????

• Mirum

Ni som vill gå med i fb gruppen får gärna skicka pm till mig så bjuder jag in er :)

• tsivkojs

Hej!

Jag fick igår magkatarr. Är det vanligt när man är gravid eller kan det bero på andra saker? Magen bubblar också hela tiden. Känner mig hungrig men har ingen aptit...

• Gullesnutten

Hej! Jag plussade för bara någon timme sedan.. vågar knappt tro att det stämmer. Tagit tre test med tydliga streck så om jag ska våga hoppas så väntar jag mitt första barn i November???? Följer gärna er andra i gruppen!

Kram

• Gullesnutten

Hej! Jag plussade för bara någon timme sedan.. vågar knappt tro att det stämmer. Tagit tre test med tydliga streck så om jag ska våga hoppas så väntar jag mitt första barn i November???? Följer gärna er andra i gruppen!

Kram

• Sofiedelfin

Är det en hemlig grupp? Jag vill också vara med!

Har väldigt oregelbunden cykel och hade svårt att veta vilken vecka jag är i. Gjorde ul förra veckan, en hinnsäck syntes men inget foster. Fick som svar att det iallafall inte var några 8 veckor. Antingen kunde jag förvänta mig ett missfall i dagarna eller så skulle något synas på nästa ul. Gissa om jag varit förstörd! Men symptomen hsr blivit starkare och jag håller tummarna inför nästa vecka när jag ska dit igen.

Svar på tråden BF november 2020