BF november 2020
Halloj hur många är ni i gruppen just nu? ????
Halloj hur många är ni i gruppen just nu? ????
Hej på er allihopa. Det var som jag fasade. Fick mitt missfall i fredags :( någon som fått missfall och sedan blivit gravida igen efter?
46 just nu, vill du gå med :)
Känner ni er gravida? Jag har varit på extremt dåligt humör i några veckor (redan före jag plussade, trodde de var extrem pms stackars min sambo) I övrigt inget alls.
Någon annan som saknar symtom och är orolig som jag? :-\
Jag skulle inte säga att jag saknar symptom, men jag är väldigt orolig!! Undrar nästan om jag inbillar mig lite illamående, osv. Samtidigt betyder det ju inte att det är fel, alla mår ju inte illa eller så. Däremot har jag lite molvärk i magen och det spänner och drar lite, så är orolig för att det ska bli missfall trots att jag läst att det är vanligt med värk. Längtar så mycket till mitten av maj då vi ska på ultraljud, vill bara spola fram tiden! Vilken vecka är du i? :)
Precis, har nog googlat 20 olika saker varje dag sen jag fick reda på att jag är gravid.. helt galet!
Så skönt med tidigt ultraljud, riktigt lyxigt! Jag har kämpat lite för att få ett men verkar omöjligt så lägger ner det så länge och tänker att jag får landa i att det ser bra ut i maj hehe. Ingen privatklinik tar emot nya patienter och ringer man vanliga kvinnokliniken har de inga tidiga ultraljud pga Corona, om man inte har blödningar eller smärta.
Åh vad roligt, jag har också bf den 28 november! Häftigt. Dock förstår jag inte hur allt fungerar för enligt min app för mensen (där jag ställde om att jag var gravid när jag fick positivt) står det vecka 6+2? Låter mycket, men tänker att den borde räkna rätt eftersom jag alltid fyller i mens, positiva ägglossningstester osv i den.
Kul att du blev gravid med ivf! Ska tillägga att vi fick reda på att vi var gravida en vecka innan vårt första ivf-möte, som dock blev inställt pga Corona. Men gör ju inget nu såklart :) hoppas så att våra små pyren vill stanna hos oss och att vi blir mammor i november!