Inlägg från: tsivkojs |Visa alla inlägg
  • tsivkojs

BF november 2020

Hej!

Jag hoppar gärna in i tråden. Jag är i vecka 6 tror jag. Väldigt osäkert då jag inte hade någon mens förra månaden , men då var graviditetstestet negativt. Så antar att den hoppade över.

Utgår från när jag skulle ha haft mensen enligt p- tracker! Svårt.. plussade iallafall i måndags!

Har haft ganska stark molvärk till och från. Är glad och nervös! Kul att höra hur andra har det. :D

• tsivkojs

Hej!

Jag fick igår magkatarr. Är det vanligt när man är gravid eller kan det bero på andra saker? Magen bubblar också hela tiden. Känner mig hungrig men har ingen aptit...

• tsivkojs

Var hos barnmorskan idag och hon sa att ingen anhörig kommer att få vara med på ultraljud , kub test eller något möte alls innan förlossningen pågrund av Corona :( är det så för er också? Min sambo fick vända i dörren när vi kom.

• tsivkojs

Jaha vad underligt , för jag ska göra tidigt ultraljud pågrund av att jag inte hade mens månaden innan... det sa barnmorskan idag.. nä det suger. Det står att det bestämdes i måndags att anhöriga inte får vara med. Så kanske kommer senare ja...

Svar på tråden BF november 2020