Russin112 skrev 2020-05-29 15:45:44 följande:
Oj de måste vara Mycket för dig att in nu... jag tänker att likt det du säger så en plan och ni är igång. De är ingen onödig väntan utan full gång för att ni ska få ert barn <3
Och vad smidigt om överstimulering sker att kunna plocka äggen direkt :D låter som att din läkare vet vad hen gör och anpassar behandlingen just efter dina förutsättningar!
För mig har de inte hänt mycket. Tog ovitrelle den 21/5 så dag 8 idag. Känner absolut ingenting men väntan är ju seg som attans.
Jamen, precis. Får tänka att den här kringelikrok-vägen kommer leda till vårt barn, så är det ju <3
Jag träffar iofs olika läkare varje gång men de har alla känts bra, har blivit bra bemött och jag har känt att besluten har varit välmotiverade utifrån min förståelse av situationen. Det känns verkligen super att man kan och vill anpassa behandling efter ens egna förutsättningar, så smidigt liksom. Nu får vi hoppas att vi inte behöver det men går det så långt så känns det också okej.
Väntan, ja :/ Hur tar du dig igenom dagarna?
Har er klinik något uppehåll i sommar förresten, eller har de öppet som vanligt? Nu börjar det nalkas sommar och semester.