MiniNin skrev 2020-05-25 19:40:46 följande:
Jag vaknar ofta till många gånger där under tidiga morgonen, har en hel del svåra nätter, men så länge jag inte går upp och somnar om snabbt så brukar det hålla sig 'på linjen'.
Härligt! Då är det Ovitrelle för dig imorrn och sen en låååång väntan? Tänker du att du ska testa Ovitrelle+14 sen eller?
Yes, för mig är det nu Bemfola-spruta (75IU f.ö) i fyra dagar och sen har jag ultraljud på fredag eftermiddag. Beroende på vad det visar så får vi se vad nästa steg blir. Förhoppningsvis har det skakat om dem där äggblåsorna lite i alla fall!
okej ah då har vi samma typ, men förra gången när jag aldrig tyckte tempen gick upp som den skulle så tog jag temp vid 04 typ, men nu ska jag försöka ta den senare, då kanske den blir lite högre och jag slipper oroa mig haha!
yes jag tänkte ta den i eftermiddag vid 15 och sen blir det en lång väntan.. jag tänker att bim är ovitrelle+16 då jag har 14 dagars lutealfas och får typ äl 2 dagar efter ovitrelle. men får se om jag testar tidigare än +16, har en massa test hemma som jag inte fått använda än..
okej spännande! jaaa det borde verkligen ha rört till det där inne :D är sprutorna lika "snälla" som ovitrelle eller är de jobbiga och stora?