Russin112 skrev 2020-05-22 15:04:45 följande:
Oj! Gud vad tråkigt med cystan! Hoppas den går att punktera smärtfritt och du blir av med den!
De var mycket märkligt att du inte får testa trippla dos med tanke på att jag inte reagerade als på varken enkel eller dubbel men ändå fick... dock reagerade min slemhinna båda gångerna med enkel och trippel dos, kanske är därför jag får fortsätta men inte du.
Verkligen tråkigt att de inte fungerat för dig men det låter ändå som en väldigt bra lösning med sprutorna, och som du säger så skönt att slippa vänta och bara köra igång direkt!
Nu håller jag alla tummar och tår för dig!
Vad jag förstod så skulle det vara ett ganska okomplicerat ingrepp. Tar ca 30 min.
Visst är det märkligt! Men absolut, det kan ju vara så att du fick fortsätta eftersom du reagerade på nåt sätt. Verkar vara den mest logiska förklaringen i detta fallet. När jag läser på nätet så står det ju om trippel dos på många ställen så det är ju ändå mystiskt...
Hade varit skönare om det bara gått med tabletterna för det är ju så enkelt, men hoppas på att sprutorna ska fungera för mig!
Tack för att jag får vara kvar! Vill ju gärna fortsätta följa er resa.
När har du bim nu då? När kan du börja testa? (eftersom ägglossningssprutan ger utslag ett tag efter)