MiniNin skrev 2020-05-25 15:15:59 följande:
Jag tempar också och har gjort sedan februari. Sedan en månad tillbaka tempar jag alltid mellan 7.00-8.00 för att få så exakt mått som möjligt, men är typ ändå som en liten berg-och-dal-bana mellan typ 36,20-36,50. När jag har tagit Primolut-Nor så har tempen legat kring 36,60-37,00. Hur ligger din temp vanligtvis? Frågade du läkaren om tempen?
En på 18 mm låter ju kanon i alla fall, vi får hoppas på den! Du fick alltså välja själv när du skulle ta Ovitrelle? Hur kommer det sig?
Blodproverna får jag svar på på fredag när jag ska på ultraljud. Jag är förresten på cd 13 idag, skrev fel i förra meddelandet ;)
min medeltemp enligt NC ligger på 36,21 i follikulärfasen och 36,64 i lutealfasen. men som du säger, den hoppar en del! just nu hoppar den mellan 36,10-36,30 beroende på när jag mätar, så svårt för vaknar oftast till vid 04, 05 och sen somnar jag om och vaknar runt 06 så vet inte vilken av dem jag borde mäta på, nu har jag tagit den senare iaf.
ja hon sa att hon inte tyckte jag skulle tempa för min egen skull haha. ja hon sa först idag men sen sa jag att jag hellre ville ta imorgon för att låta ägget växa lite ytterligare och det sa hon ok på, sa att det typ inte spelade så stor roll.
jaa tänkte väl, vi är ju på samma dag=) okej spännande! men då är det en bemfolaspruta varje kväll från ikväll till och med fredag? vad händer sen? :)