• Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • Anonym (Bina)

Jag är glad över det, jag njuter för fullt.

• Anonym (Fall On Me.)
    Anonym (Från V - SD) skrev 2019-12-24 16:29:17 följande:

Jag kommer troligtvis rösta på dem nästa val.

Det behöver hända något radikalt innan vi blivit ett minne blott

Menar du på fullt allvar att du gått från V till SD?
    Berätta gärna om hur den resan gick till eller är du ironisk?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2019-12-24 17:48:58 följande:

News flash, Sverige har varit rasistiskt hur länge som helst, några hundra år åtminstone. Den som inte kan sin historia är rädd för invandring, förr eller senare jämnar det ut sig men man måste styra tillförseln när det inte finns ett direkt behov, som t ex arbetskraftsinvandring som på 60/70-talet.

Sverige är rasister mot svenskar och vita sedan länge, men det räknas inte som rasistiskt av regeringen då det kan vara kränkande för våra importerade rasister
  • Anonym (Fall On Me.)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-24 23:24:50 följande:
    Sverige är rasister mot svenskar och vita sedan länge, men det räknas inte som rasistiskt av regeringen då det kan vara kränkande för våra importerade rasister
    Judar kan knappt längre vistas i Sverige då muslimerna inte låter dem vara.

Judar som är födda i Sverige ska tydligen straffas för vad som händer mellan Israel och Palestina.

Se gärna Uppdrag Granskning SVT om judehatet i Malmö.

• Anonym (Demokrat)

Om den uppmätta ökningen för SD håller i sig så står vi inför en ekonomisk, social och ideologisk katastrof. Det är beklämmande att detta tillåts ske i modern tid. Bevare oss väl vid nästa val, och om SD kommer till makten på riktigt så har vi en exitplan som kan träda i kraft.

• Anonym (Fall On Me.)
    Anonym (Demokrat) skrev 2019-12-24 23:34:34 följande:

Om den uppmätta ökningen för SD håller i sig så står vi inför en ekonomisk, social och ideologisk katastrof. Det är beklämmande att detta tillåts ske i modern tid. Bevare oss väl vid nästa val, och om SD kommer till makten på riktigt så har vi en exitplan som kan träda i kraft.

vAD tycker du om att sd inte behandlas demokratiskt?
    De får inte vara med i viktiga samtal om ex. terrorism trots att de varnat för det som nu hänt, vi har några tusen potentiella terrorister i Sverige från MENA.
  • Anonym (Demokrat)
    Anonym (Fall On Me.) skrev 2019-12-24 23:36:20 följande:

vAD tycker du om att sd inte behandlas demokratiskt?

De får inte vara med i viktiga samtal om ex. terrorism trots att de varnat för det som nu hänt, vi har några tusen potentiella terrorister i Sverige från MENA.

Jag är rädd för att du, precis som många andra av dina kompisar, tyvärr inte vet vad det är ni pratar om och ni slänger er med stora ord (t.ex. demokrati) utan att riktigt förstå er på den parlamentariska processen. Seså, läs på lite nu så hörs vi senare.
  • Anonym (Fall On Me.)
    Anonym (Demokrat) skrev 2019-12-24 23:48:40 följande:
    Jag är rädd för att du, precis som många andra av dina kompisar, tyvärr inte vet vad det är ni pratar om och ni slänger er med stora ord (t.ex. demokrati) utan att riktigt förstå er på den parlamentariska processen. Seså, läs på lite nu så hörs vi senare.
    Demokrati är folkstyre. Tillhör du de som tycker att demokratin är hotad när man inte tycker som vänstern?
  • Anonym (Demokrat)

Herregud. Nej. Kliar det i fingrarna nu? Vill du börja skriva saker som "vänsterbliven" eller kanske "det är dags att vakna"? Sätt dig på gångerna i så fall. Nu är vi helt OT.

• Anonym (Demokrat)

Gångerna = fingrarna. Ber om ursäkt.

Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?