Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Kvinnor gör tydligen inte så, skriver ett DM så fort en man visar sig där. Men männen gör det. Det ät INTE därför jag visat mig.
Men det finns en del män där som man bara vill se mer av....
Nej det är nog väldigt ovanligt att kvinnor gör så. Iaf till mig :)
Finns vissa kvinnor också man bara vill se mer av...
Börjar genast undra vilka kvinnor du syftar på då... om du ber riktigt riktigt snällt så kanske jag eller möjligt nån annan här i tråden pm:ar dig.
Börjar genast undra vilka kvinnor du syftar på då... om du ber riktigt riktigt snällt så kanske jag eller möjligt nån annan här i tråden pm:ar dig.
Precis.... Jag är på! Men det är nog inte mig han syftar på.
Man blir ju nyfiken på dig om inte annat!
Jadu...hon jag syftar på är otroligt vacker och sexig, men avslöjar inte vem det är.
Hade varit väldigt trevlig med pm från henne :)
Vem vet? Kanske är dej - kanske är det mej- kanske någon annan:)
Ler, undrar lite vad du hade skrivit då..?:)
Mina fantasier drog igång direkt. Vi hänger ju en onanitråd och min dag har iaf börjat väldigt skönt:)
Älskar att ge mig själv den boosten att komma i sköna orgasmer. En sån sjukt skön eufori.