• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Anna)
    JJ77 skrev 2021-03-29 16:12:11 följande:

På vad du skrivit tidigare i tråden, och, framförallt, manlig intuition:)

Ahaa... så i din värld är vanilj tråkigt?

Då har du inte mött en lejoninna i vanilj =)
  • JJ77
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-29 16:14:44 följande:

Ahaa... så i din värld är vanilj tråkigt?

Då har du inte mött en lejoninna i vanilj =)

Haha nej tycker inte vanilj är tråkigt, förstår inte hur du tolkade in det? Vanilj kan vara väldigt gott emellanåt (för vi pratar väl om muffins), men man blir trött på allting efter ett tag, variation är min melodi.
  • Anonym (Anna)
    JJ77 skrev 2021-03-29 16:18:41 följande:

Haha nej tycker inte vanilj är tråkigt, förstår inte hur du tolkade in det? Vanilj kan vara väldigt gott emellanåt (för vi pratar väl om muffins), men man blir trött på allting efter ett tag, variation är min melodi.

Eller så håller man sig till det man gillar.... varför ständigt leta nya smaker när vaniljen alltid levererar det man vill ha? Jag är en trogen kvinna och tröttnar sällan =)
  • JJ77
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-29 16:21:49 följande:

Eller så håller man sig till det man gillar.... varför ständigt leta nya smaker när vaniljen alltid levererar det man vill ha? Jag är en trogen kvinna och tröttnar sällan =)

Det kan man såklart göra...men då kanske man går miste om någon man hade tyckt är ännu godare, bara för man är vanilj muffinsen trogen.

Fast du har nog rätt i att jag aldrig smakat en bakad av en lejoninna..
  • Anonym (Anna)
    JJ77 skrev 2021-03-29 16:25:34 följande:

Det kan man såklart göra...men då kanske man går miste om någon man hade tyckt är ännu godare, bara för man är vanilj muffinsen trogen.

Fast du har nog rätt i att jag aldrig smakat en bakad av en lejoninna..

Mina vaniljbak har omvänt flera män... män som trodde andra smaker var goda...så ja.. jag är bra på att baka.

Gäller veta hur varm ugnen ska vara
  • ToniErdmann
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-29 14:54:17 följande:

Choklad och vanilj är mina favoriter.... ogillar blåbär och saffran.... då blir det inte du och jag i denna leken tyvärr =(

Äppelmuffins är sådär. Tycker annars om alla sorters muffins.

Ska vi satsa på vaniljmuffins?
  • Anonym (Anna)
    ToniErdmann skrev 2021-03-29 16:38:42 följande:

Äppelmuffins är sådär. Tycker annars om alla sorters muffins.

Ska vi satsa på vaniljmuffins?

Komsi komsi =)

( äpple är överskattat)
  • JJ77
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-29 16:37:53 följande:

Mina vaniljbak har omvänt flera män... män som trodde andra smaker var goda...så ja.. jag är bra på att baka.

Gäller veta hur varm ugnen ska vara

En duktig bagare är inte lätt att hitta. Speciellt inte en som har en ugn som är inställd helt rätt ;)

Kanske blir så att man lagar andra saker än muffins i den t.o.m.

Gillar du korv? ;)
  • Anonym (Anna)
    JJ77 skrev 2021-03-29 16:47:44 följande:

En duktig bagare är inte lätt att hitta. Speciellt inte en som har en ugn som är inställd helt rätt ;)

Kanske blir så att man lagar andra saker än muffins i den t.o.m.

Gillar du korv? ;)

Älskar korv !
  • Svennebanan75
    Anonym (Nyfiken ????) skrev 2019-12-10 23:16:43 följande:

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

Onani 4-5 gånger om dagen. Särbo så sex endast 3-5 gånger i veckan.
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?