• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Mannen från Stan

Japp. Utmaning. Kryddar tråden lite. Våga svara med er signatur. Våga piffa till med en utmanande bild i er miljö!

Grossglanz skrev 2021-03-26 09:11:15 följande:

Gott

Grepp om skaftet :)

Ha ha. Ja, den verkar hård din slägga!
  • Mannen från Stan

Japp. Utmaning. Kryddar tråden lite. Våga svara med er signatur. Våga piffa till med en utmanande bild i er miljö!

Grossglanz skrev 2021-03-26 09:11:15 följande:

Gott

Grepp om skaftet :)

• Grossglanz
    Mannen från Stan skrev 2021-03-26 09:22:09 följande:

Jajjemän;)
  • ToniErdmann
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-25 18:55:33 följande:

Jag älskar ditt nick.... en favoritfilm må jag säga... speciellt när älskaren lägger sin sats på kakorna och sen tvingas äta upp dem! Nu snackar vi tändande Afternoon Tea .

En av 2016-års bästa filmer. Kanske den bästa från det året.

Finns många minnesvärda scener. Ah, det var kakor han sprutade på. Hade gör mig att det var snittar, men du har nog rätt.

Tycker om att man gå se allt av henne.
  • Anonym (Anna)
    Grossglanz skrev 2021-03-26 06:43:16 följande:

Haha går hon igång på lite dominans?

Nej hon är mest lite uttråkad och vill göra slut haha... filmhistorien bästa scen om du frågar mig =)
  • Anonym (Anders)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2021-03-25 07:47:35 följande:

Klar snart?

Halloj riktiga karl

För ett tag sen skrev jag en kul träffsäker limerick till er båda, till dig och din vackra fru.

Såg du också den eller vill du ha den?
  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (Anders) skrev 2021-03-26 14:06:05 följande:
    Halloj riktiga karl

För ett tag sen skrev jag en kul träffsäker limerick till er båda, till dig och din vackra fru.

Såg du också den eller vill du ha den?
    Tack, såg den.
  • Anonym (Friskis)
    Mannen från Stan skrev 2021-03-27 08:26:50 följande:

Fegisar! Ni vågade inte hänga på min utmaning med bild...

Omgång ett startar nu...

Jag började nyss på omgång 2 :)
  • Anonym (ö)

fingerpulla?

fingerpullandet är djävulens påfund och dess användning på kvinnor måste vara förbjuden och straffbar

Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?