Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Nej hon är mest lite uttråkad och vill göra slut haha... filmhistorien bästa scen om du frågar mig =)
Vilken kaka med sats väljer du?
Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?
Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?
Muffins =)
Muffins, jaha. Där ser man. Någon speciell sorts muffins?
Tycker om blåbärs- och saffransmuffins
Dagligen.
Frugan verkar ha tröttnat på mig eller träffat någon annan för vi har sex max en gång i halvåret. Senast var i Januari.
Så jag får köra själv, och hon gör likadant i duschen (vilket hon inte vet att jag hört).
Choklad och vanilj är mina favoriter.... ogillar blåbär och saffran.... då blir det inte du och jag i denna leken tyvärr =(
Jag hade inte gissat på vanilj när det gäller dig ;)
Vad baserar du den gissning på?