• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • ToniErdmann
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-26 13:38:01 följande:

Nej hon är mest lite uttråkad och vill göra slut haha... filmhistorien bästa scen om du frågar mig =)

Vilken kaka med sats väljer du?
  • Anonym (Anna)
    ToniErdmann skrev 2021-03-28 19:38:18 följande:

Vilken kaka med sats väljer du?

Muffins =)
  • Mannen från Stan

Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?

• Mannen från Stan

Måndag och jobb. Då får man göra ettan på lunchen. Hann inte i morse. Hur gick det för er? Ingen mer som antar utmaningen med bild?

• ToniErdmann
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-28 19:46:59 följande:

Muffins =)

Muffins, jaha. Där ser man. Någon speciell sorts muffins?

Tycker om blåbärs- och saffransmuffins
  • Anonym (Anna)
    ToniErdmann skrev 2021-03-29 12:30:16 följande:

Muffins, jaha. Där ser man. Någon speciell sorts muffins?

Tycker om blåbärs- och saffransmuffins

Choklad och vanilj är mina favoriter.... ogillar blåbär och saffran.... då blir det inte du och jag i denna leken tyvärr =(
  • Anonym (KalleP)

Dagligen.

Frugan verkar ha tröttnat på mig eller träffat någon annan för vi har sex max en gång i halvåret. Senast var i Januari.

Så jag får köra själv, och hon gör likadant i duschen (vilket hon inte vet att jag hört). 

• JJ77
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-29 14:54:17 följande:

Choklad och vanilj är mina favoriter.... ogillar blåbär och saffran.... då blir det inte du och jag i denna leken tyvärr =(

Jag hade inte gissat på vanilj när det gäller dig ;)
  • Anonym (Anna)
    JJ77 skrev 2021-03-29 15:35:43 följande:

Jag hade inte gissat på vanilj när det gäller dig ;)

Vad baserar du den gissning på?
  • JJ77
    Anonym (Anna) skrev 2021-03-29 16:04:49 följande:

Vad baserar du den gissning på?

På vad du skrivit tidigare i tråden, och, framförallt, manlig intuition:)
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?